Gjest bente85 Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Har kjent en mann nå, i sikkert 3 måneder minst. Han er 32, og jeg er 20 år gammel. I begynnelsen, da jeg kjente han, så var seg forelsket i eksen min, som da for tiden bor i Trondheim pågrunn av studier. Jeg skrev masse fine mld og sånn til eksen om at jeg var glad i han, og at jeg ville ha han med ut på middag. Så plutselig, vet jeg ikke hva som skjedde, følelsene mine dem endret seg, og jeg begynte og like han på 32. Jeg vet igrunn ikke hva jeg synes om det. Må si jeg er redd. Vi snakker godt sammen og han er veldig snill, men jeg er nok usikker på følelsene mine. Vi har snakket mye om intimitet, noe som vi gjorde for noen dager siden. Jeg sa at jeg ønsket og vente med daten, pågrunn av at det kanskje kunne skje noe der, som en av oss ville angre på etterpå. Og siden jeg har det sånn med følelsene mine, burde jeg være forsiktig. Men det er ikke lett da. Siden han bryr seg veldig mye om meg. Virker som han tenker lenger enn meg.. her om dagen kunne han visst tenkt seg at jeg var moren til barna hans. Og han ville ha meg med på en lang reise, for det skulle bli dåpen etterhvert. Nylig har eksen min fått vite om denne personen, han så nicket mitt på msn og ble ganske nysgjerrig. Føler at det er den eneste gode vennen jeg kan snakke med om dette. Men jeg vet det at eksen bryr seg om meg, og han vil høre på det jeg har å si. Og kanskje han har noen råd også.. Bare redd av det at dette ikke går, at vi bare må være venner. Men jeg tipper, at følelsene kommer til å gå i berg og dalbane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå