Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Mi kjære svigerbestemor på 75 år har kjøpt seg pc på sine gamle dagar, og vil gjerne ha nokre spel å kose seg meg! Eg er fortrinnsvin på jakt etter kabal-spel eg kan laste ned i fullversjon på nett. Sjakk-spel og slike "puzzles" er også av interesse. Nokon som veit kor eg kan få tak i det?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 www.goodsol.com er et spill min mor koser seg veldig med. Du kan laste ned en 30-dagers trial fra den siden, men etter 30 dager låses enkelte funksjoner med mindre du får fatt i en registreringskode. Kanskje www.kyodai.com også kan være noe for bestemora di.
Gjest gjesta Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har goodsol.com. Ble så hekta at jeg måtte bare betale for å få registreringskoden. Tror det kostet rundt 140 kr. Verdt hver krone. Er ca 500 kabaler og jeg har ennå ikke prøvd alle.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Takk for tips!!! Håpar dette fell i smak hos besto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå