Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, er det noen korsettbrukere her inne? Synes det ser veldig sexy ut med korsett, men har det ikke. Noen gode tips om hvor finne et fint. Lurer også på hvordan det er å ha på korsett under kjole, overdel, eller hvordan bruke den "offentlig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leste et tips en gang at man kan bruke skjorter, og ha korsettet utenpå...var visst "in" i vinter eller noe..

Gjest Tanita
Skrevet

Undertøysbutikker har mye fint.

Skrevet

Bortsett fra på Bonaparte i Oslo har jeg ikke funnet et eneste ordentlig korsett (H&M og alle mulige undertøysbutikker har korsettetterlikninger til soveromsbruk) i Norge. Og jeg har lett overalt.

På nett finner du en god del, hvis du søker litt. Har funnet mye fint på nett, men vil gjerne prøve før jeg kjøper, så jeg endte med å dra på korsettshopping i London. I Camden Town er det et par fine korsettbutikker. Stort sett må du ut med ihvertfall en tusenlapp hvis du skal ha et skikkelig korsett.

Vet ikke om du er ute etter 2cm-midje sånn som noen av ekstremistene der ute, men størrelsene er veldig rare for oss normale dødelige. Hvis du skal ha klær under korsettet må du selvsagt regne det med i handlingen. Anbefaler forresten underbust-korsetter (sånne som stopper under puppene), spesielt hvis du skal bruke klær under. Overbust-korsetter har en tendens til å få deg til å gå som om du går med korsett på grunn av ryggproplemer.

Du kan korsettet over veldig mye, men noen egentlig mote har det vel ikke vært på et århundre. Selv om det er veldig pent. Lykke til!

Gjest seroxata
Skrevet

ekte korsetter er nesten umulige å få tak i i norge... jeg handler på ebay, eller så må en som regel innom gothbutikkene...

har flere linker, om du er interressert?

Gjest Gjest
Skrevet

ja, veldig bra å få tips om hvor finne! og så ser jeg at jeg bør prøve å ta meg en tur til London.. :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Brudebutikker har mye fint!

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Innlegg slettet. I henhold til Kvinneguidens regler er reklame for eget foretak ikke tillatt. Se gjerne her angående annonsemuligheter.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...