Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fant dere ut at ektefellen eller kjæresten var den rette? Bare interasant å høre om det!

Jeg hadde et ganske seriøst forhold ca et år før jeg traff mannen min,og det var fint og flott,vi var forelsket og elsket hverandre(trodde jeg...) men så sa han plutselig en dag at han kunne tenke seg at vi forlovet oss! Jeg fikk fullstendig panikk,og klarte ikke tenke tanken engang. Bare tanken på å tilbringe resten av livetr sammen med ham,ga meg åndenød....Jeg følte meg kvalt. Vi kunne ikke holde samme lengre,pga vi ville forskjellige ting i livet. Det hadde ikke noe med frykt for ekteskap og slike ting å gjøre,men HAN var bare ikke den rette for meg...

Men da jeg møtte mannen min,og vi hadde vært sammen i 1,5år,og han fridde,da var jeg helt sikker på at dette var riktig. Og vi har vært sammen i 6,5år snart,og gift i 4! Jeg er 110% sikker på at han er den rette for meg! Det å tenke på fremtiden sammen med ham,gir meg bare glede! Jeg har ikke følt meg "kvalt" en eneste gang i forholdet vårt! Er forelsket i mannen min fremdeles,ikke så "nyforelsket",men en dypere og trygger form for forelskelse og kjærlighet!

Deilig å vite at jeg har funnet mannen i mitt liv! :hjerter_rundt:

Lilletrollet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er mulig å forklare en gang, jeg bare vet det. Det har å gjøre med så mange ting, den kjærligheten vi føler for hverandre, hvor like vi er av personlighet, hvor godt vi har det sammen i hverdagen, at vi trives i hverandres selskap og aldri blir lei hverandre, at vi hele tiden uttrykker og viser hva vi føler for hverandre, hvordan vi bryr oss om hverandre og tar vare på hverandre, at vi ser for oss fremtiden sammen, at vi har de samme målene og ønskene for framtiden og ikke minst, at ingen av oss kan se for seg livet uten den andre. Vi hører sammen, rett og slett.

Vi har vært sammen i over 7 år (gifter oss neste år), og jeg visste allerede i starten at dette var en mann jeg kunne dele livet mitt med og det har jeg aldri tvilt et sekund på.

Skrevet

Kan man ikke Møte "den rette" flere ganger da? For noen i allefall....

Selv føler jeg jo selvsagt at min samboer er den rette for meg, han er den jeg skal dele resten av livet med. Men om jeg kan si det samme om ti år er en annen sak, mye kan skje, men på dette tidspunktet i livet er han den rette og jeg håper selvsagt han alltid vil være det. ;)

Gjest BagLady
Skrevet

Det blir jo helt umulig å forklare, men jeg kan jo prøve.

Alt jeg vet er at jeg slapper av 100% sammen med kjæresten min, og kan være meg selv fullt og helt. Av og til føler jeg at vi er en person for vi tenker og føler det samme om mange ting, likevel gir vi hverandre privatliv og tør å si i fra når vi trenger å være alene. Vi er begge realistiske angående hvordan livet vil bli, og vet at det kommer mindre fantastiske dager men at det er på nettopp disse dagene det er viktig å tenke på det vi har sammen. Han har støttet meg gjennom utrolig mye vondt, og jeg føler virkelig at vi står sammen og at vi går til hverandre med problemene vi har og ikke til andre. Vi har snakket mye om utroskap og om det å møte andre mennesker, og hvordan det kan påvirke forholdet vårt.

Vi har mange ting til felles og mange felles venner, og det er viktig. Men samtidig er vi elskere og det er ingenting som slår det å sovne inntil ryggen hans om kvelden. Da vet jeg at jeg ikke ville bytte bort det jeg har for noe i verden. Og selv om jeg møter mange kjekke og interessante gutter, føler jeg et så sterkt fellesskap til kjæresten min at det er uaktuelt å gjøre noe mer enn å flørte uskyldig.

Jeg synes han er verdens kjekkeste og jeg vet at når han ser på meg, ser han verdens vakreste dame.

Skrevet
Hvordan fant dere ut at ektefellen eller kjæresten var den rette?

Det klassiske svaret er vel at "man vet det bare". Selv om det kanskje bare er en klisjé for noen, så er jeg, for min del, romantisk nok til å godta det svaret uten videre. Kort og godt, ikke tenk, bare føl. Akkurat slik som andre allerede har utdypet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...