Ståle Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Jaja,ble enig me X'n om at nå skulle vi gjøre d helt slutt i går. Ho klarer ikke å bry sæ om andre nå,har mer enn nok me å tenke på sæ sjøl egentli. Ska bli veldi rart å være singel igjen etter ca 6 år i forhold da..... Men va nå innom min lege i dag å fikk sove tabl i d minste,trenger å sove litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizfoster Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Har vært singel i 3 uker nå etter å ha tatt "pause" i et nærmere 7 år gammelt forhold. Jeg har på følelsen at dette kan bli verdens lengste pause.. Jeg er nemlig LYKKELIG som bare F"#&! Det må selvsagt nevnes at det har vært et mer eller mindre ikke-eksisterende samliv over lengre tid, og i en alder av 25 år blei det litt trist. OG at det var jeg som ville ut.. MEN det er grusomt å være den som sårer også. MEN stå på du - det kan sikkert være tungt og rart i begynnelsen, men tillat deg selv å kjenne på følelsen av å være alene. Det er jo individuelt hva man finner ut, men sunt å ha kjent på det i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tattoopia Skrevet 15. juli 2006 #3 Del Skrevet 15. juli 2006 stå på. det blir bedre kjære deg. når alt kommer til stykket så er det faktisk ikke så allerverst å være singel klem fra en som ikke er det lenger, men som savner det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 15. juli 2006 #4 Del Skrevet 15. juli 2006 å være singel er egentlig ganske greit, synes iallefall jeg Selv om det sikkert ikke er bare lett når man har vært sammen med noen skikkelig lenge. Men nå kan du jo gjøre alle de tingene som du har hatt lyst til å gjøre, men ikke har kunnet gjøre pga henne. Ooooh, se så mange ganger jeg kan bruke "gjøre" i en setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 og hvor lang tid skal det liksom ta å bli blid og fornøyd igjen da???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart Frue Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Kommer an på....alt fra 2 mnd til 2 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maksprell Skrevet 31. januar 2007 #7 Del Skrevet 31. januar 2007 og hvor lang tid skal det liksom ta å bli blid og fornøyd igjen da???????? ← Ja,akkurat det lurer jeg også på gitt..Jeg vil ikke være bitter men jeg kan jo ikke late som noe annet heller! Og jeg vet så lenge jeg er bitter så skjer det iallefall ikke noe morsomt..Ond sirkel som har vart over 2 år. Jeg vil også være hæppy-singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 31. januar 2007 #8 Del Skrevet 31. januar 2007 2 år???? synes mine 9 mnd har vært helvete nok!!!! åååååå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NastyNice Skrevet 5. februar 2007 #9 Del Skrevet 5. februar 2007 Huff, er i min fjerde dag som singel jeg, og det er først i dag jeg kunne snakke om bruddet uten å gråte. Kommer sikkert til å gråte mange ganger til, men en dag tar det vel slutt? Mister jo helt motet når jeg hører om ni mnd og to år med sorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm..tror jeg har hørt at det tar ca 1 uke for hver måned dere var sammen å komme over noen.. Men det er jo sikkert veldig individuelt Det går over ..selv om det ikke føles sånn nå Snart vil du få det mer på avstand og klare å fokusere på livet ditt igjen, ikke bare på at du er singel.. Det har sine fordeler å være singel, ikke glem det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 6. februar 2007 #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Kommer an på hvor mye kontakt en har med eksen også. Til meg tok det bortimot to år...Men da ble jeg i en periode sammen med x igjen, og vinglet mye frem og tilbake. Tror det ville tatt ca 6-12 mnd hvis det ikke var noen kontakt fra begges side tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 Kommer an på veldig mye, var eksen slem eller voldelig, var bruddet rent og pent, hadde dere mye felles, barn, hus, hjem, økonomi? Jeg hører med blant dem som tenderer mot å holde meg for meg selv forholdsvis lenge etter et brudd, fordi jeg vet at det tar tid å bearbeide og bli vant til seg selv som en, og ikke to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionen 68 Skrevet 7. februar 2007 #13 Del Skrevet 7. februar 2007 Er nå snart en mnd siden bruddet vårt. Føler som jeg lever i en vond drøm ennå , kunne ønske jeg våknet og at det var oss to igjen. men må jo innse at det er over og at jeg er singel. Kommer nok til å bruke lang tid på å bearbeide denne prosessen jeg nå er igjennom... Jeg tror det er viktig også å gi kjærlighetssorgen tid og ikke innvolvere seg med noen andre på lenge... Har fremdeles mange dager hvor jeg bare sitter og gråter og ikke orker noen ting, og andre dager tar jeg meg selv i nakken og prøver å være i aktivitet.. Kjærlighetssorg er som en begravelse uten blomster............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 15. februar 2007 #14 Del Skrevet 15. februar 2007 Vært singel siden desember, og storkoser meg....klart; har rotet meg bort i en rar fyr, men i det minste er det ikke noe forpliktelser eller såre følelser. Stortrives som singel...ute i helgene og koser meg, fokuserer på jobb i hverdagene....litt rødvin, lys og en god bok i hverdagene Må si at jeg har det veldig bra med meg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2007 #15 Del Skrevet 15. februar 2007 og hvor lang tid skal det liksom ta å bli blid og fornøyd igjen da???????? ← for meg gikk det runt 2 sekunder så var jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libi Skrevet 11. mars 2007 #16 Del Skrevet 11. mars 2007 Nysingel - det er meg Skrekkblandet fryd. Men nå ser jeg frem til å pleie kontakten med alle vennene mine som jeg dessverre har sett alt for lite til de siste årene. Jeg har selv valgt å avslutte forholdet, men det er tungt å være på den siden også. Hele verden blir jo annerledes. Jeg planlegger å reise mye med datteren min, vi tar syden i påska, skal starte på nytt der vi Vil nok ta ei stund å bearbeide alt man har av følelser og tanker om dagen. Vet ikke når jeg vil være klar for igjen tenke på å involvere meg med en mann igjen. I dag føles det som aldri vil få lyst igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå