Gå til innhold

Misfornøyd sjef

Gjest Skuffet arbeidstaker

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet arbeidstaker

Jeg er så lei meg.

Har hatt ekstremt mye å gjøre på jobben i det siste, og har derfor jobbet deretter. Når skal jeg ha ferie, og sa til sjefen som sant var at jeg endelig var ajour.

Svaret jeg fikk var at det ikke var bra, at jeg måtte jobbe ekstra for å bli ajour. For vi skal være ajour til enhver tid.....

Jeg ble så paff, hallo??? Noen gang hoper ting seg opp, og da må man jo ta igjen det som ligger. Vi har fastlønn og jeg får ikke noe overtidsbetaling for dette, var ikke derfor jeg sa det heller. Ville bare si at nå var alt endelig klart til å ta ferie.

Hadde forventet et annet svar som "så flott da, ha en god ferie", "takk for god innsats", men neida... Hva gjør man til sånt??

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loren

Har også jpbbet et sted der man ikke fikk skryt uansett hva man sa eller gjorde.

opplevde å gjøre bookingansvarlig sin jobb + min egen i 2 uker i fjor sommer, eneste jeg fikk for det var en beskjed om at to av gruppene var lagt inn feil. (to av ca 50, og det er ikke min jobb en gang :frustrert: ) ikke fikk jeg ekstra betalt heller, det skulle bli gjort i min vanlige arbeidstid... :tristbla:

:klem: konklusjon: noen sjefer setter desverre ikke nok pris på sine ansatte...

har desverre ikke noe råd til deg.. men ville bare gi eg en klem :klem: i og med at jeg vet hvordan det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mitt råd er at du langs veien, underveis er mye mer tydelig og klar i din kommunikasjon ut til andre (også din sjef).

Tydeligvis har ikke sjefen sett ting på samme måte som deg...og faktisk er det ikke slik at sjefen "ser til deg" (dessverre), du må selv lobbe og vise fram det du gjør (og hvor du vil).

Synd du har en så fjern sjef med lite sosiale antenner, men mitt råd er altså at du selv må jobbe for å synliggjøre alt du tenker og gjør (for å overdrive litt her).

Vi vet aldri hvor vi har andre. Men vi kan gjøre noe med hvor andre har oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...