Wonders Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg skal melde meg inn på ett sånn sutdio, dette går mot mine prinsipper, men det er eneste måten jeg kan begynne å ta ting seriøst. Åssen funker det? Inni en sal, skrive seg på liste, masse kø, dårlig luft osv?Tenkte pilates...orker ikke at noen skal skrike til meg mens jeg hopper opp og ned kind of thing... Jeg trener som regel i skog og mark, så jeg gruer meg litt til sånne studioer da... Har trent Kick- og thai-boxing men det er jo så anderledes... Om jeg gjør noe feil, vil det koste meg nesten 500 kr å ha en personlig trener m meg? Får man noen til å gå igjennom ting første gang? Jeg er skikkelig rucky(nybegynner) asså... Jeg vet det. Tenkte å trene 2 ganger i uka på studio, resten ute i fri luft. Er dette naivt? Noen som har noen gode råd? Endret 13. juli 2006 av M.P
Lipstick Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har tenkt å begynne på studenttreningssenter til høsten. Har også meldt meg opp til et 12-ukers dansekurs Vil bli sprek!