Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er inne på illusion.no og vil bestille piercinger, men ser at nesten alle er 13 eller 11 mm. Jeg ble plutselig usikker på hva jeg har fra før av, men lurer på om det ikke er 8 mm?? Mener å huske at jeg hadde en på 11 mm før som var alt for lang.... er det individuelt hvor lang man må ha (kommer an på hullet kanskje)? hva bruker dere?
Gjest Lanyah Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har veldi liten avstand holdt på å si...!, jeg bruker alle størrelser..., det plager ikke meg. Jeg vet ikke hva jeg har en gang..., men jeg husker en tid tilbake, da hadde jeg en av de minste, og da presset den sånn, slik at jeg fikk en kul..., da sa han pierceren at det er bedre med litt større...!
India Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 et annet spm når det er snakk om dette. Hva koster det å ta hull i navlen? er det vondt?
Gjest Lanyah Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Nei, jeg synst ikke det var så vondt, en helt annerledes smerte! Hva det koster varierer. Jeg betalte rundt 600,- og det var med piercing, rens osv.!
Gjest Tanita Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror jeg selv har 8 mm, og 13 mm eller 11 ville blitt for langt.
Gjest Mea Culpa Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Det gjør bare litt vondt de sekundene det tar å presse nålen gjennom. Og så er man øm i noen dager. Ikke så behagelig å ligge på magen etterpå. Men navlen er visst et av de vanskeligste stedene å få hullet til å bli varig har jeg hørt. Blir fort betent og gror igjen. Det opplevde jeg etter 1,5år.
Gjest Tanita Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Samme her. Ikke betent, men det grodde igjen da jeg tok ut piercingen for en dag - og det var 7 år etter at jeg hadde tatt den!
Gjest Lanyah Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Jeg tok min for 3 år siden, og jeg kan ha min uten piercing i ukevis jeg! Det er vel svært varierende vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå