Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg skal kjøpe ny rens og toner, og det er det eneste jeg ikke klarer å bestemme meg, skal jeg ha gele, foaming, rensemelk! Jah, heile den rekka. Bruker produkter fra MD og Decleòr. Men er åpen for andre forslag, Clarins? rensen der lukter så godt...! Hva liker du best?

Klarer bare ikke å bestemme meg...! :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg bruker Gentle Foaming Cleanser (Sensitive Skin) fra Clarins. Skylles helt vekk med vann, tar også bort sminke og er mild. Lite lukt.

Jeg har brukt den i minst to år og er veldig fornøyd.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jah, det var den jeg tenkte jeg skulle kjøpe. Bare for den for alle hudtyper..., hm...!

Gjest Lanyah
Skrevet

Hvor mye koster den vanlige rensen fra MD? noen som vet? :sjenert:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kommer vel an på hudtypen. Jeg har normal/sensitiv hud og liker best produkter fra Dermalogica. Veksler mellom Ultracalming cleanser og den rensekremen fra Dr.Hauschka. Toner bruker jeg aldri.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den rensen fra MD Formulation jeg...! Føler meg trygg når jeg vet at den er god!

Men er det noen her som har hørt om DM Dùve?,det skal visst nok være bedre enn MD i følge en hudpleier jeg har gått til.

Skrevet

Jeg bruker Special Cleansing Gel og Ultracalming. Ikke samtidig, men er fornøyd med begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...