Gå til innhold

Poweplate (vibrasjonsplate)

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Leste i et mainummer av KK en dame i midten av 30 åra som hadde brukt powerplate (vibrasjonsplate) til trening. Skulle holde med 15 min trening 3 ganger i uken, og det hadde vist gitt fine resultater. Hadde passet meg godt. Noen som vet litt mer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres nesten litt for lettvint ut - men det kan jo være noe i det........kjenner ikke til produktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i et mainummer av KK en dame i midten av 30 åra som hadde brukt  powerplate (vibrasjonsplate) til trening. Skulle holde med 15 min trening 3 ganger i uken, og det hadde vist gitt fine resultater. Hadde passet meg godt. Noen som vet litt mer om dette?

Jeg har prøvde det. Har en viss effekt faktisk. Var ganske skeptisk til å begynne med, men merker at muskler blir sterkere, og strammere. Passer best for de som vil stramme opp litt muskler, ikke de som tenker på å slanke seg. Bør kombineres med litt jogging, sykling eller gåturer.

Du klarer faktisk å bli svett på de 15 min. Og efekten blir ennå bedre når du øker effekt og tid.

Verdt et forsøk i allefall. Bedre enn å være støtte medlem i et helsestudio. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, hvor får man tak i en slik plate da?

Hørtes interessant ut.

Vet du får kjøpt hjemmeutgaven i noen sportsbutikker. Jeg trener på et sted der de har den store, orginale. Søk på PowerPlate og Norge så får du nok noen treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...