Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Jeg skal farge håret mitt brunt :) Det må ikke bli for mørkt, og må være en spennende farge. Fra før av har jeg kommunegrått... Noen som kan hjelpe meg med å finne noen bilder på nettet med fine brunfarger? Tenkte å prøve å finne et bilde av noe jeg kunne tenke meg, for nå er jeg helt clueless ang hva slags farge jeg vil ha.

Jeg har blågrønne øyne og varm hudtone. Bruker foundation som er gultonet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg synst en fin nøttebrun farge er så pent!;)

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet
Jeg synst en fin nøttebrun farge er så pent!;)

Hvordan er det? finne et bilde til meg?

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg prøvde å lete etter bilde, men fann ingen jeg synst var det jeg tenkte på. Men nøtte brun, er en mellom brun kald farge med noen hint av varmt, blir gjerne kallet Havanna på hårfargboksene. Husk at varme farger dvs. det som går opp mot rødt gjør at du ikke blir så blek.

Gjest Gjest
Skrevet

Vær litt forsiktig med farger som inneholder rødt. Selv om frisøren mente at den rød fargen blir vasket bort først, så sitter den fast i mitt hår, mens de andre fargepigmentene falmer. Når man egentlig har lyst hår er det ikke fint når rødfargen blir sittende igjen, reslutatet blir jo da oransje hår.

Synes forøvrig også nøttebrunt er pent! Men jeg går til frisør framfor å gjøre det hjemme, for det kan lett bli mislykket.

Gjest Lanyah
Skrevet

For så vidt enig, jeg kjenner en del som har farget håret hjemme og der fargen er blitt helt annerledes! Ikke for å skremme, men sånn et du vet det! :) Ville anbefalt å gå til frisør..., viss du er veldig kresen...! ;)

Gjest Blondie65
Skrevet

La frisøren gjøre det første gangen og så spør og graver du hva fargen kalles og hvorfor akkurat den ble valgt.

Jeg lysner mitt blonde hår og deretter striper det med L'oreal Colour Perfect - det er sånn to-i-et pakke. Jeg sier det til frisøren også - jeg har ikke råd til farging hos frisør og gjør det selv men lar dem klippe.

Men IKKE bruk HM sine fargeprodukter - det har jeg forsøkt en gang og resultatet ble helt totalt elendig.

Gjest Gjest_mille_*
Skrevet

Jeg skal til frisør... i dag :)

Fortsatt ingen linker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...