Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #1 Del Skrevet 13. juli 2006 Hun som stiller som min referanse ønsker å vite på forhånd hvem som kommer til å kontakte henne. Når jeg da skriver jobbsøknader så nevner jeg ikke referansen. Men når jeg får innkallelse til intervju, så kontakter jeg referansen for å informere henen om dette. Når intervjudagen kommer, så har jeg med meg et ark med navn og telefonnr til referansen på. Er dette en måte å gjøre det på, eller bør det gjøres annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Del Skrevet 13. juli 2006 Høres veldig ok ut synes jeg. Jeg oppgir heller ingen referanser i søknaden. De fleste arbeidsgivere er jo også mest interessert i referanser etter de har hatt deg på intervju. Jeg spør på forhånd, eller spør etter intervjuet dersom det da blir spurt etter referanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Synes det du gjør er helt i orden, du har forberedt deg godt, det er positift. Det er ikke ofte noen ringer etter ref så jeg sier ikke noe til mine ref, før jeg har vært på intervjue å gitt fra meg lappen. Da slepper jeg å gjøre mine ref klare, om jeg ikke blir spurt om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk for svar. Da fortsetter jeg slik jeg gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå