Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er mange tråder om jeans her inne, men likevel ber jeg pent om råd fra alle ekspertene her inne :)

Har store problemer med å finne jeans som passer. Har brukt samme størrelse i 20 år, men de siste årene har ting&tang forskjøvet seg litt.... :ler:

Så hvis buksene er litt "kule", passer de ikke. Da er de altfor lav i livet for en gammel dame - alderstillegget blir liggende som udelikate pølser over linningen. Hvis de derimot passer, er det "kjerringbukser".....

Det må da finnes bukser for voksne damer som vil være litt trendy? Trenger en bukse som er "mellomhøy" i livet, og som sitter bra, og som er litt trendy. Prisen spiller ingen rolle :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en på vero moda som er halv høy i livet og som sitter bra. Jeg har den fordi jeg nettop har født og magen er ikke helt trent opp igjen....

Skrevet
Da er de altfor lav i livet for en gammel dame - alderstillegget blir liggende som udelikate pølser over linningen. Hvis de derimot passer, er det "kjerringbukser".....

For en fantastisk formulering! :ler:

Hehehehe.... jo, jeg skulle nevne de samme som forrigemann. De har halvhøye på H&M også, bare ikke på ungdomsavdelingen!

Gjest Gjest
Skrevet

Lindex har fått mange fine jeansmodeller nå. De kommer med lavt, middels og høyt liv, samt ekstra lang utgave dersom du er langbeint.

Gjest agjest
Skrevet

Jeg vet akkurat hva du snakker om :sjenert: Kjøpte meg en lys jeans, men aner selvfølgelig ikke merke, på Neste stopp i fjor. Den er mellomlav/høy med ganske rette bein og litt kul. Jeg liker den godt i hvertfall.

Skrevet

Jeg har en god bukse fra Blend, linningen er til rett under navlen. Også en bra fra Claire.dk.

Skrevet

Lee Marion er halvhøy i livet og ser bra ut på de som har litt mage. Fås på JC blant annet.

Skrevet

Lee Desoto er også en modell med litt mer høyde i livet.

Skrevet
Jeg har en god bukse fra Blend, linningen er til rett under navlen. Også en bra fra Claire.dk.

I hvilke butikker får jeg kjøpt Blend og Claire.dk.?

Ellers skal jeg prøve Neste Stopp. Likte ikke buksene jeg så på Lindex sist (for noen måneder siden, riktignok)

Skal ut på shopping i morgen, håper jeg finner drømmebuksa!

Gjest BagLady
Skrevet
I hvilke butikker får jeg kjøpt Blend og Claire.dk.?

Ellers skal jeg prøve Neste Stopp. Likte ikke buksene jeg så på Lindex sist (for noen måneder siden, riktignok)

Skal ut på shopping i morgen, håper jeg finner drømmebuksa!

Blend har egen butikk i 3 etasje på Oslo City, og Claire har butikk på Byporten :)

Skrevet
Blend har egen butikk i 3 etasje på Oslo City, og Claire har butikk på Byporten :)

Superpraktisk! Da slipper jeg å fly over hele byen i min nåværende "kjerringbukse" :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Eller så kan du bruke litt mer og kjøpe en Ola-bukse fra Armani, de siste årene har de gått ned i livet, fortsatt for høyt liv til at datteren min bruker de. Men passer min mage perfekt.. Finnes på Ferner Jacobsen

Skrevet

Lene V har også bukser som er litt høyere i livet, uten å være for høye, med strech og bittelitt bootcut slik at man slipper gulrotkropp. Billige og veldig fine bukser, eller fine på meg ihvertfall :).

Gjest Gjest
Skrevet

hvordan gikk buksekjøpet? fant du drømmejeansen? Jeg kjøpte to jeans på POPIN forrige dagen, en m bootcut og en trang smal... Ikke drømmejeans men helt greie som på vei ned i vekt jeans..

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå kan det vel være at du allerede har funnet drømmebuksa, men hvis du fortsatt leter har Acne noen modeller med "pølseskjuler-liv"

Skrevet
Eller så kan du bruke litt mer og kjøpe en Ola-bukse fra Armani, de siste årene har de gått ned i livet, fortsatt for høyt liv til at datteren min bruker de. Men passer min mage perfekt.. Finnes på Ferner Jacobsen

Jeg er veldig glad i disse selvom jeg kan gå i lave bukser.

Skrevet

Jeg sverger til å bruke betjeningen i butikker, rett og slett. Gå inn på Carlings, f.eks, og be dem om å finne en kul bukse de tror du kler. De er som oftest veldig flinke til å se an kroppsfasong. Som oftest når jeg har gjort dette har de kommet med 5-10 forskjellige par og ikke gitt seg før de har funnet buksa for meg. De har også vært ærlige mht hva jeg kler og ikke kler. Det er mitt beste tips, og jeg har ikke gjort noen dumme buksekjøp etter jeg begynte med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...