Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Synes huset er dyrt jeg, både i forhold til størrelse og beliggenhet. Og har det virkelig bare to soverom?? Håper virkelig det er mulighet for ihvertfall 1 soverom til.

Og bildene var jo helt håpløse!! Nærbilder av ting man ikke engang kan se hva er??

Skrevet

hehe...ikke rart de sliter med å få solgt huset...det er jo bygd av menn m ti tommeltotter og kranglekjerringer!...tror eg da, for eg så bare Fagerstrand etpar ganger... men pent hus da om enn noe kaldt! Liker ikke hvite takplater...

Skrevet

Synes det var litt vel dyrt for det huset der ja...og hvem i all verden betaler så mye for bare 2soverom da?? Prøvde å få fart på visningen ved å ha Storm fra hotel cæsar der?? Enda en grunn til å ikke kjøpe :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det var litt vel dyrt for det huset der ja...og hvem i all verden betaler så mye for bare 2soverom da?? Prøvde å få fart på visningen ved å ha Storm fra hotel cæsar der?? Enda en grunn til å ikke kjøpe :ler:

Det tenkte jeg også. 3 millioner for 2 soverom er altfor dyrt, selv om huset er stort og fint ellers.

Gjest Gjest1
Skrevet

Og i tillegg må man regne med å få oppslag i avisen om hvilket hus man har kjøpt, og så bli forbundet med den serien. Hadde ikke vært meg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville ikke hatt et "kjendishus", men det er ganske fint.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg synes huset er lekkert. Men kunne nok ikke tenkt meg å kjøpe et kjendishus nei.

Skrevet

Huset er greit, og jeg driter i om det er et kjendishus eller ei. Men jeg ville aldri betalt MER bare fordi det har vært på TV... Da ville jeg heller invistert i kårhuset til Orderud!

Gjest Gjest
Skrevet

Huset er stilrent på innsiden, men ufattelig kjedelig på utsiden (forsåvidt ikke noe spennende på innsiden heller, men moderne). Syns ikke det er noe koselig eller har noen "sjel", men så liker ikke jeg slike nybyggede hus som ser nesten like ut som alle andre nye hus heller. Ta vekk alt stæsjet de har av fast inventar og det er ikke noe spesielt over det huset lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...