Gå til innhold

Grenland Folkehøgskole

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen her som har gått på denne folkehøgskolen?

Isåfall hvordan synes du at det var?

-lærerne

-linjene

-miljøet

-maten

-aktiviteter

-osv

Skal kanskje begynne der til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ja, jeg har!! :) syns det var utrolig bra!!!

lærerne varierete bittelitt! 80 % var skikkelig bra! og resten var helt ok:) Jeg gikk KGI og læreren der hva kanskje ikke den beste, men det hadde så lite og si for alt annet. hvilken linje skal du gå?

tror alle var veldig fornøyd med linjene de gikk på, men det er jo strengt tatt ikke det faglige de legger vekt på, mest gøy egentlig. miljøet varierer jo fra år til år, vi hadde et knall miljø hvor alle fant seg til rette hvertfall!

Den skolen driver at catering selskap i tillegg, så maten var veldig bra!!! meg masse desserter! :P var å besøkte mange andre på folkehøgskole, og vår mat var julaften i forhold til de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så artig å høre! :)

Jeg tror jeg vil gå Back Packer, har iallefall søkt det på 1.valget.. Da reiser man jo til Australia!! Og det høres bare SÅ spennende ut da! :) Gleder meg hvis jeg kommer inn!

Hvilket år gikk du der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

den linja kom året etter jeg sluttet.. jeg gikk der i 03/04. Vet du hva læreren som har den linja heter? er det morten? Leste om den linja husker jeg, og det virket kjempe knall!! Vi var på to turer til Italia på en mnd til sammen og det var kjempe gøy!!! den ene vare bare med linja, og var noe dårlig organisert, men det er så gøy å reise sammen at det gjorde ingenting! den andre var med hele skolen og var en kjempe fin slutt på året! jeg anbefaler denne skolen på det sterkeste! hvertfall hvis det blir i nærheten av sånn jeg hadde det! Det beste året i mitt liv!

komme litt ann på deg og da.. er du kristen? jeg er ikke, og det var ikke noe særlig kristen preg over noe egentlig, 2 som vbar veldig relgiøse sluttet relativt tidlig, for miljøet når jeg gikk der var ikke noe kristent.. var mye festing og moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror hun heter Ingrid...

Jeg er ikke så veldig kristen, men tror på Gud, men jeg fester og drikker for det da! ;)

Gleder meg jeg! :) Håper jeg kommer inn!

Takk for at du svarte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ingrid hadde en linje som het Italia når jeg gikk der. vi reiste sammen med den klassen til italia. Hadde en del med henne å gjøre da. hun er jo superblid og egentlig utrolig hyggelig. tror de koste seg veldig på den linje, men jeg tror back packing er mye gøyere, for det ble noe litt ensporet og bare gå italia.

Ut i fra det du sa, hørts det jo ideelt ut for deg der!!!

Du må glede deg masse og krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...