Gå til innhold

Tale fra bruden

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gifter meg om 16 dager og har tenkt masse på tale til kjæresten min, og har kommet fram til at jeg gjerne vil skrive den i eventyrform.

Er det noen her som har gjort det?? Er det mulig å få lese den for å få noen tips?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizbet
Skrevet

Har ikke vært borte i det, men synetst det høres fint ut!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Høres artig ut, les litt om eventyrsjangeren og prøv å få med særtrekkene/oppbygningen! Folk kommer til å kjenne det igjen selv om de ikke vet helt hva det er du har gjort :)

Gjest fluesmekker
Skrevet

Syntes det er en god ide, go for it! :)

Jeg syntes alltid det var gøy å skrive stil i eventyrsjangeren på ungdomskolen og videregående. Det er nok desisert også den sjangeren jeg behersker best, ettersom formen er enkel å følge. :P

Skrevet

Tusen takk for svar.

Har begynt å kladde, men er litt usikker på om jeg skal begynne med "Det var en gang en liten gutt osv.." og liksom basere eventyret på han. Eller om jeg skal ha "meg" som hovedperson. Jeg får fram egenskapene hans fordi, og samtidig får jeg med litt om min familie, venner og oppvekst.

Skrevet

Hei, jeg har lagt ut kladden min på bryllupsdagboka mi.

Var ganske gøy når jeg begynte!

Skrevet

Snurrepippen, det var kjempefint!! Dette blir helt sikkert et veldig fint eventyr med en lykkelig slutt. Skal du ha lysbilder i tillegg til eventyret?

Jeg er i gang nå, og skal legge ut eventyret mitt når jeg er kommet litt bedre i gang/er ferdig!

Artig å gjøre en annen vri på denne talen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...