Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg en dvd spiller på elkjøp. Den heter matsui og spiller dvd-r, dvd+r, dvd-rw, cd-r, cd-rw osv. Er det da slik at jeg kan bare brenne de filene jeg vil på enten cd eller dvd, og spille det av på den spilleren? Jeg har noen filer på rvmb (altså realplayer format), er det da bare å brenne de på cd'ene, uten å konvertere til noen andre type format, så spille av på dvd spilleren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes dvd-spillere som spiller rvmb-format, har iallefall aldri sett det. Jeg vet ikke hva du legger i "osv" i innlegget ditt når det gjelder formater som dvd-spilleren kan spille av, men med de formatene du har nevnt kan du ikke spille av så mye annet enn vanlige dvd- og cd-filer. Dersom du er ute etter en dvd-spiller som skal kunne spille av filmer som er lastet ned fra internett, uten at du trenger å konvertere dem, trenger du en dvd-spiller som kan spille av avi-formater. Dette er det vanligste formatet på nedlastede filmer, og det finnes etterhvert mange spillere som kan spille av disse.

Skrevet

Jeg har en spiller av denne typen: KISS Den spiller det aller meste, men ikke rvmb tror jeg. Det er også noen codec den ikke takler.

Ellers veldig bra!

:)

Skrevet (endret)

tror at d du må kjøpe deg er en dvx spiller,den skal spille av alle formater omtrent.

når du brenner ut filer fra pc så ender det som regel med dvx mulig jeg tar feil.

det du snakker om den spilleren er bare en vanlig dvd spiller. ikke la deg lure av alle de fine bokstavene.

du kan ikke spille av brente dvd plater på den spilleren.

du må ha en spiller som også tar dvx

Endret av tattoopia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...