Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 ...og jage rundt i forumet etter nye og morsomme innlegg?? Jepp - tror jeg bare gjør det, jeg!
Gjest Miloine Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Sånn tenker jeg også Mysan! I dag har jeg fri og tenkte jeg skulle gjøre litt husarbeid - ja jøss! Nei, bli sittende her du, det skal jeg
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 ...og jage rundt i forumet etter nye og morsomme innlegg?? Jepp - tror jeg bare gjør det, jeg! ← Ja. Så kan du logge på igjen i kveld, da har det vel kanskje kommet tre sider med nye svar.
exita Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Ja......jeg skulle absolutt ha lagd middag, men vet ikke hva jeg har lyst på. Er ikke sulten heller, så hvorfor lage middag da? Tror det blir varm mat til kvelds!
lillesky Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Jeg skulle ha lagt laminat, men jeg sitter heller her.
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #6 Skrevet 16. juli 2006 Jeg skulle jobba litt med programmet mitt, men har så lite lyst, og så er det så varmt.. Så jeg blir helt daff...
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er på "langhelgferie" hos foreldrene mine sitt hus på landet De er i Italia så vi/jeg passer hus og hage! Fy søren å jeg lengter etter eget hus med hage - deilig å komme seg bort fra bylivet! Jeg har fri i 2 dager til så samboer dro hjem i sta for han må på jobb i morgen Jo, apropo støvsuge å sånne dritkjedelige ting, foretrekker jeg å gjøre det hos andre fremfor hos meg selv! Nei, tar ikke i mot oppdrag! Fikse og ordne i huset til m&p er helt greit - vanne blomster, bærbusker og passe fiskene som svømmer i en dam her i hagen er bare såååå koselig. Fri tilgang til en overfyllt fryser osv....helt greit, sole maeg naken og inget innsyn fra naboen...koser meg! Hva jeg gjør her inne på KG, måtte uansett inn på dataen for å svare på mail så derfor - dessuten er jeg solbrent å må være bare litt unna solen en stund....
Gjest seroxata Skrevet 16. juli 2006 #8 Skrevet 16. juli 2006 huff, jeg må og vaske og slikt.. skal vi se hvem som blir feridg først?
lillesky Skrevet 16. juli 2006 #9 Skrevet 16. juli 2006 Jeg er på "langhelgferie" hos foreldrene mine sitt hus på landet ← Jeg skal på hytta til pappa, uten internett. Noen idéer til hva man kan gjøre uten internett? Jo, jeg skal bade litt da. Og lese litt bøker.
Gjest Miloine Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 huff, jeg må og vaske og slikt.. skal vi se hvem som blir feridg først? ← Gjerne! Det er nesten som arbeidskollegaen min og jeg sier "første mann på jobb" så kommer vi gjerne kl. 5 om morgenen..... (ikke ofte nei...) Her er det så mye hus og så mye hage at jeg tror jeg taper.... Jeg skal på hytta til pappa, uten internett. Noen idéer til hva man kan gjøre uten internett? Jo, jeg skal bade litt da. Og lese litt bøker. ← Ja, du kan lese flere bøker og bade lenger Er du på nettcafe nå da eller, da blir du der litt til! Jeg har vært uten nett i ca. 2 dager - men har egentlig bare trengt passordet til m&p da, så nå blir jeg vel sittende her en stund tenker jeg! Ja, ja god samvittighet - huset er shinet opp, hagen ser bra ut og jeg er brun"brent" forran! så da så.... Et kjedelig forslag er å vaske og tørke støv men det var kanskje ikke det du tenkte på - samle kongler kanskje, det har jeg gjort i dag - drepende kjedlig eller bare lese videre i boka
exita Skrevet 16. juli 2006 #11 Skrevet 16. juli 2006 Urettferdig!!! Her nord er det bare drittvær!!! Har vært det i hele sommer,vil bli brun jeg og!! Nå sitter jeg her bare fordi jeg er ferdig med å rydde og lage mat, så nå lukter det pizza i hele huset.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 17. juli 2006 #12 Skrevet 17. juli 2006 ...og jage rundt i forumet etter nye og morsomme innlegg?? ← Nei. Hvor er pollen?
Gjest Miloine Skrevet 17. juli 2006 #13 Skrevet 17. juli 2006 Urettferdig!!! Her nord er det bare drittvær!!! Har vært det i hele sommer,vil bli brun jeg og!! Nå sitter jeg her bare fordi jeg er ferdig med å rydde og lage mat, så nå lukter det pizza i hele huset. ← jeg vil ha sånn pizza....
Sahara Skrevet 18. juli 2006 #14 Skrevet 18. juli 2006 Ofte skal man bare innom en liten tur og titte, det er bare det at tida går så fort! Tror jeg skal ut og sole meg snart; selv om jeg egenlig burde både støvsuge og vaske!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 Nei. Hvor er pollen? ← Søren - glemte poll jeg... unnskyld Slangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå