Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Er det bare jeg som synes at samleie stort sett er ganske kjedelig? Det er kanskje hygelig og nært og behagelig, men det er ikke samleie som er greien min i hvert fall. Jeg er en voksen kvinne, og har hatt flere lange forhold, mange korte forhold og noen ONS, så jeg er vel erfaren med menn. Jeg er ikke i nærheten av orgasme ved samleie, jeg får kun orgasme ved stimuli av klitoris, og da så å si ved slikking, menn kan ikke helt det der med fingre, har jeg inntrykk av. Jeg synes det beste med sex er det som skjer utenom samleie, kosing, stimulering av diverse erogene soner, både hos meg og han, oralsex er topp! Jeg tenner veldig på å suge en mann, og penis generelt er veldig interessant å se på, ta på , kjenne på etc., men inni meg gir den meg ingenting. Så er det dette samleiet, da, jeg kan like det hvis han trenger inn i meg rett etter at jeg har hatt orgasme, da er det veldig deilig, men ikke mer enn det. Jeg synes at samleie kan vare 5 min. Mer enn det er bare slitsomt og langtekkelig. Som dere skjønner, er jeg ikke særlig vaginal av meg, synes egentlig jeg har veldig lite følelser i vagina (bortsett fra livmoren, det kan gjøre veldig vondt hvis mannen kjører for hardt). G-punkt er helt i det blå for meg. Noen kommentarer?
Gjest Chrizzy Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er ikke i nærheten av orgasme ved samleie, jeg får kun orgasme ved stimuli av klitoris, og da så å si ved slikking, menn kan ikke helt det der med fingre, har jeg inntrykk av. Noen kommentarer? ← Ja, bare en liten kommentar. Du berører selvfølgelig deg selv der når du har samleie? Trener du musklene dine nedentill?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Ja, bare en liten kommentar. Du berører selvfølgelig deg selv der når du har samleie? Trener du musklene dine nedentill? ← Jada Men det blir jo da en klitorisorgasme. Nei, trener ikke skjedemusklene i stor grad, men er ikke så slapp. Kan kjenne en tampong om jeg "kjenner etter" (hender jeg på vei ut om morgenen når jeg har mensen blir usikker på om jeg har satt en i, og da kniper jeg litt til og kjenner den, den er jo liten og myk, så jeg tror jeg har muskler, ja). Og jeg har fått tilbakemelding på at jeg bruker skjedemusklene på en bra måte....
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Jeg får heller veldig lite utav det. Flertallet av kvinner får ikke orgasme ved samleie. Jeg synes det er deilig det første minuttet, og siden kjenner jeg ikke så mye. Bruker skjedemusklene, og ser reaksjonen hos partneren min veldig godt., både når jeg strammer og når jeg ikke gjør det. Er glad i berøring, oralsex og analsex.
Gjest Chrizzy Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Så du savner kanskje en vaginal orgasme? Jeg leste en plass at g-punktet noen ganger måtte vekkes til liv. Høres kanskje flåsete ut, men at noen måtte lete etter det. Bruke tid på å finne det. Er det noe du har holdt på med? Kanskje det kunne ha hjulpet på samleiet generelt?...
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Så du savner kanskje en vaginal orgasme? Jeg leste en plass at g-punktet noen ganger måtte vekkes til liv. Høres kanskje flåsete ut, men at noen måtte lete etter det. Bruke tid på å finne det. Er det noe du har holdt på med? Kanskje det kunne ha hjulpet på samleiet generelt?... ← Takk for engasjement For det første, så savner jeg å nyte samleie, jeg synes det fort blir kjedelig og kanskje også litt stressende. Jeg synes jo det er ganske poengløst å slite meg ut på noe som ikke er noe særlig for meg. 5-7-8 min er greit, men jeg skjønner ikke alle kvinner sopm klager over at samleiene varer for kort, "bare" 20 min, liksom, for meg blir det totalt intetsigende med et så langvarig samleie. Ellers nyter jeg mye, jeg er opptatt av det pirrende og jeg har "uendelig mange" erogene soner rundt omkring... For det andre, så ville det jo vært fantastisk om vaginal orgasme fantes for meg også. Jeg har lett og lett etter G-punktet. Jeg har vært seksuelt aktiv i mer enn 20 år, og jeg er opptatt av å eksperimentere med og finne ut av meg selv, så jeg har nok med (u)jevne mellomrom lett etter G-punktet eller "andre punkter" i skjeden i sikkert nesten 20 år... Det nærmeste jeg har kommet noe pirrende i skjeden er vel at jeg på "undersiden" av skjeden har en kjertel, som kan være ganske deilig å trykke på.
Derrier Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Synes selv at samleie blir mer og mer turnoff. Jeg liker derimot veldig godt å gi oralsex.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Hva hvis du sitter på topp og rir han da, samtidig som du stimulerer deg selv, kan du få til orgasme da? For jeg er enig i at misjonærstillingen i seg selv ikke er nok, det trengs nok at klitoris er tigjengelig og bli stimulert i tillegg. I alle fall hos meg. Men det er ikke noe stort problem synes jeg. Jeg har heller aldri fått orgasme bare av samleie/stimulering av G-punkt, så sånn sett er det en kjedelig måte å ha sex på, rent bortsett fra nærheten, da.
CoolDuckie Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Jeg er ikke i nærheten av orgasme ved samleie, jeg får kun orgasme ved stimuli av klitoris, og da så å si ved slikking, menn kan ikke helt det der med fingre, har jeg inntrykk av. ← Tren opp mannen. Min kjære er nå meget fornøyd med min fingretreknikk, men først etter at hun hadde trent meg opp. Mine forrige kjærester gjorde en for dårlig dressurjobb. CD
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #12 Skrevet 14. juli 2006 Tren opp mannen. Min kjære er nå meget fornøyd med min fingretreknikk, men først etter at hun hadde trent meg opp. Mine forrige kjærester gjorde en for dårlig dressurjobb. CD ← Ja, det kan jeg alltids. Men for å være helt ærlig, så synes jeg at å bli slikket er 1000 ganger bedre, så jeg mener mannen godt kan gjøre det fremfor å bruke fingrene. Jeg er kanskje litt ego på det området der, men jeg forventer faktisk å bli slikket (akkurat som menn forventer å få penetrere meg), så det der med mannens kunnskaper teknikker fingrene er vel egentlig ikke så viktig. Det kan jeg gjøre selv
Derrier Skrevet 18. juli 2006 #13 Skrevet 18. juli 2006 (endret) jeg forventer faktisk å bli slikket ← Mmm Er alltid bedre når det blir verdsatt Endret 18. juli 2006 av Derrier
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #15 Skrevet 18. juli 2006 Mmm Er alltid bedre når det blir verdsatt ← Tror ikke noen har inntrykk av at jeg ikke verdsetter det, heller tvert imot. Gir sterkt uttrykk for at jeg liker det Jeg er alltid meget takknemlig. Med "forvente" mente jeg vel mer at det er en selvsagt og naturlig del av mitt seksualliv... Men er selvsagt enig med deg. Liker best menn som verdsetter penetrasjon, ikke bare ser på det som en selvfølgelighet. Vi prøver jo ikke akkurat å lage barn...
Derrier Skrevet 19. juli 2006 #16 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Tror ikke noen har inntrykk av at jeg ikke verdsetter det, heller tvert imot. Gir sterkt uttrykk for at jeg liker det Jeg er alltid meget takknemlig. Med "forvente" mente jeg vel mer at det er en selvsagt og naturlig del av mitt seksualliv... Men er selvsagt enig med deg. Liker best menn som verdsetter penetrasjon, ikke bare ser på det som en selvfølgelighet. Vi prøver jo ikke akkurat å lage barn... ← Vel, tenkte ikke akkurat på takknemmelighet, men på at det er viktig for deg og ikke bare noe som er OK. Det er forskjell på å slikke en som bare ligger og slapper av og en som f.eks. setter seg på ansiktet fordi det er det godt. Rent psykologisk sett er det bedre når man "må" slikke enn når man "får lov til". Endret 19. juli 2006 av Derrier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå