Klips Skrevet 27. desember 2002 #1 Skrevet 27. desember 2002 ... fikk veldig bra respons på det andre Eminemspørsmålet mitt her, så jeg prøver igjen, hvilken sang er det han sang sammen med Dido? De, eller i hvert fall hun, har vel sunget den med andre/alene også, hvor finner man innspillingen med de to sammen? Takk for all hjelp, Eminem fans :D
*Stylish* Skrevet 27. desember 2002 #2 Skrevet 27. desember 2002 Den sangen med Eminet feat. Dido heter så mye som Stan. Han har vel også sunget denne med Elton John? Eminem feat Dido - Stan finnes på cd'n Marshall Mathers (2000) Dido med sangen Thank You finnes på cd'n No Angel. Man kan jo alltids også laste ned disse fra nettet og da..
Aquarius Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 *Stylish* visste det meste, men siden jeg hadde litt lyst til å svare på dette innlegget sier jeg: Alt hun skrev stemmer :blunke:
Klips Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2002 Thank U, girls. Elton John har også sunget denne med Eminem, ja, stemmer det. Så på Dido-cd'en er ikke Eminem med? (Ehm, hvor laster man ned en slik sang forresten?)
*Stylish* Skrevet 28. desember 2002 #5 Skrevet 28. desember 2002 Nei.. Han er ikke med på cd'n til Dido. Du kan bruke programmer som KaZaA Lite og WinMX til å laste ned sanger
*Stylish* Skrevet 28. desember 2002 #6 Skrevet 28. desember 2002 Her finner du en del linker til steder du kan laste ned og til programmer http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ic.php?t=14573&
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå