Gå til innhold

Jeg må bare lufte meg litt!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

BEDRE OG BEDRE!! Trodde at sexlivet skulle dabbe av etterhvert, men det gjør det da ikke!! Det er så fantastisk herlig! Og igår tok han meg til himmels!! Takket være hans interesse for å tilfredstille meg! Og kvinneguiden har vært til stooor hjelp!

Har aldri vært mer fornøyd i mitt liv!!

:hoppe::hjerte:

Måtte bare få det ut her, siden man ikke kan skrike så høyt ute i verden ;)

Endret av Søt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi samme båt!! :) når jeg ble sammen med forloveden min,så var sex livet helt fantastisk. Jeg var livredd for at det etterhvert skulle dabbe av slik det gjør hos mange. Men den gang ei!! :ler: kunne ikke hatt det bedre...han gir alltid 110% av seg selv og får meg til å føle meg både trygg og sexy. Nå har vi vært sammen i fem år,og it keeps getting better!! :hjerter_rundt::humpe:

Gjest ts_søt
Skrevet

Å, er det ikke herlig?? :sjarmor:

På lørdagskal jeg stille opp i fullt utsyt, korsett og stay-ups. Da blir han helt vill. Elsker å pirre han en kveld med slik! han klarer så vidt å vente med å g :sjarmor: jøre meg kåt og glad.

skulle ønske alle hadde det sånn! Føler meg som verdens vakreste når jeg er sammen med han.

Dessverre er denne typen ikke så ofte å finne, så det er bra vi klarte å hooke opp med en hver, Maja :ler:

Ønsker alle et godt og vilt sexliv i årene som kommer :humpe::hoppe::hjerter_rundt::hjerter_rundt:

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

dere som har slik fantastisk sex med mannli partner, for å ta opp debatten om størrelsen teller.. er de godt utstyrt disse ovenfor?

Gjest gjest1
Skrevet

Han nedenfor er iallfall det :sjarmor:

*SLÆÆÆÆSK*

(og glætt)

Gjest Tweek
Skrevet

ååå, jeg har å!!! ;)

de første 3 gangene eøøer noe sånn var det litt nervøst..

men så sa det pang, og alt ble fint mange ganger dagen

:hoppe::hoppe:

Det kommer jo å går i periodevis, noen ganger 4 om dagen andre 4 i uka..

men åå så deilig det er og det blir bare bedre å bedre :humpe::hjerter_rundt::hjerter:

dere som har slik fantastisk sex med mannli partner, for å ta opp debatten om størrelsen teller.. er de godt utstyrt disse ovenfor?

Størrelsen har noe å si, men det skal egentlig en del til for at man ikke kjenner noe..

det som er best er at de vet hvordan å bruke den :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

...eller at VI vet hvordan ! ;) Ansvaret er vårt også.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg jukker en pikk inni meg :(

Gjest Tweek
Skrevet
...eller at VI vet hvordan ! ;) Ansvaret er vårt også.

like mye vær..

men jeg mente egentlig at det er ikke bare størrelsen som teller..

for det skal en del til for at man ikke kjenner noe..

og at de vet hvordan å bruke pikken sin, hvis den ikke er supewr stor, så er det like godt som de som har stor piikk

Skrevet

Er det slik at mannen tenker mer på deres nytelse enn dere tenker på hans nytelse? Og i tilfelle ja, hvorfor?

Gjest Tweek
Skrevet
Er det slik at mannen tenker mer på deres nytelse enn dere tenker på hans nytelse? Og i tilfelle ja, hvorfor?

for min del så tenker nok jeg like mye for at han skal ha det bra, som han tenker at jeg skal ha det bra..

jeg gjør ting jeg vet han liker og jeg vil at han skal ha det utrolig deilig..

det samme gjør han for meg :)

Skrevet (endret)

Jeg tenker ikke mindre på hans nytelse, men han elsker å gi meg det :sjarmor: Vi er vedlig gi å ta, og begge elsker det oralt, så er veldig lett å like hverandre :ler:

Han er VELDIG opptatt av at jeg skal ha det bra, og at jeg nyter det han gjør. Og med 19 cm inne i meg, eller en tunge som leker, så er det umulig å ikke nyte :hoppe:

Endret av Søt
  • 4 uker senere...
Skrevet

Å! Det gir seg ikke! herregud!

Det er for godt til å være sant! Vræææl! :ler:

Skrevet
Å! Det gir seg ikke! herregud!

Det er for godt til å være sant! Vræææl!  :ler:

Har du ikke annet å tenke på`? :sur:

Skrevet

Ja, det er jeg sikker på!

Jenter er ofte svært egositsike på den måten at de legger mye av ansvret for hvordan sexen er over på mannen og hva han gjør.

Har ofte reagert på det, og jeg er jente selv.

Såå glad jeg ikke er gutt!!!

Sikter forøvrig ikke til noen i tråden her, ville bare svare på spørsmålet ditt!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Kan muligens føles sånn da kvinner både trenger og setter pris på et langt forspill. Jada jenter, ikke bestandig - jeg vet det, en kjappis er slettes ikke å forakte ;)

Men, oppsummert tror jeg påstanden min holder vann.

Når det er sagt er vi gutta særdeles klar for forspill vi også, det hender at dere jenter glemmer det. I kåtskapens hete kan vi raskt reduseres til en "pikk" og bli en sånn "tilfredsstill meg NÅ"-kis....... kan være digg det altså.

Konklusjon: Menn trenger også variasjon men må bli flinkere til å si hva og når.

Skrevet
Har du ikke annet å tenke på`? :sur:

hehe.. Jo nå så.. Må jo få lov til å lufte meg litt! Etter 20 år som nesten jomfru, og inn-ut samleie :overrasket: så føler jeg at jeg har rett til å skryte av hvor deilig sex vi har Se!!Nå fikk du meg til å tenke på det igjen :ler:

Skrevet

Ja, jeg må bare lufte litt for meg selv at sexen med meg selv er så utrolig forutsigbar og kjedelig! :frustrert:

Skrevet

hva med å prøve noe nytt, Towelie? :) trenger ikke å være kjedelig..

Skrevet

Jeg vet jo hva jeg skal gjøre med meg hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...