Gå til innhold

hva heter sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i kirken ei gang un der et bryllup og der ble det sunget en norsk sang som var så utrolig flott. husker ikke hva den heter eller hele sangen men noe av teksten er : Ved alteret i kirken står en kvinnene og en mann de gir hverandre løfter..... den var utrolig rørende noen som kan hjelpe meg??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan det være Guds godhet sang i sinnet?

http://www.brudepikene.no/salmer/cms/174

Nydelig tekst  :)

Tusen takk for forslag, det er nok ikke den sangen men flott var den. Tror sangen begynner sånn jeg har gjengitt over eller at ett av versene begynner sånn.

Skrevet (endret)
OK.

Prøv denne linken:

http://www.dittbryllup.no/Forum/svar.asp?F...Forum=Bryllupet

Håper det er denne sangen  :)

å tusen takk!!! DEt var den sangen ja. har leitet og forhørt meg om den lenge, men var jo ikke før i denne uka jeg ble fridd til så har ikke følt at jeg har kunne ta helt av. er det noen som vet hvem som har skrevet den og synger den??? Her er teksten :

EKTESKAPSBØNN Ved alteret i kirken står en kvinne og en mann. De gir hverandre løftet om troskap livet ut. Her begynner deres vandring, sammen skal de gå. Jeg ber deg Herre vandre med dem. Nå lever ingen av dem lenger bare for seg selv. Sammen har de ansvar for en fremtid de skal få. Det som Gud har sammenføyet, må ingen skille mer. Vi ber deg Herre, foren dem i deg.

Deler av teksten slettet. Reglene

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Tekst: Ingela og Tomas Hagenfors

Komponist: Tomas Hagenfors

Oversetter: Finn Pedersen

Skrevet
Tekst: Ingela og Tomas Hagenfors

Komponist: Tomas Hagenfors

Oversetter: Finn Pedersen

Tusen takk!!!!

Er det utgitt noen cd eller noe med denne sangen?

Skrevet
Er det utgitt noen cd eller noe med denne sangen?

det vet jeg dessverre ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...