Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Er det noen som bruker det? Jeg skulle kjøpe meg fuktighetskrem, og da ville jeg ha en jeg husket å bruke for en stund siden. Clarins! :) Jeg fant den ikke under dagkrem, men nattkrem..., iallefall slik jeg husket boksen og litt av navnet...! Synst det var rart, siden jeg da for en tid til bake fikk den anbefalt av en hudpleier...! Hm...! Hva tenker dere?

Nattkrem som dagkrem? men hva er egentlig forskjellen?... :klø:

Kan det være at nattkremen er mer rik på fukt siden den skal på om natten, og huden jobber best om natten?...

Jeg skal bruke den som dagkrem da...

ÅH, eg blir også irritert på at hver gang jeg går til hudpleie, her og der, blir jeg anbefalt helt ulike produkter og jeg vet ikke hva til slutt.... :sur:

Har bestemt meg for å lage en egen hupleie serie basert på de produktene jeg likte best, å heller kombinere ulike merker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det er vel mer fuktighet i nattkremer. Den nattkremen jeg har, blir for glinsende å bruke om dagen.

En hudpleier fortalte forresten at man ikke burde blande ulike merker fordi det kan oppstå uheldige kjemiske reaksjoner. Men dette gjelder vel spesielt billigere merker i så fall. Hun sa at f.eks. Decleor er så rent, at man kan kombinere det med andre merker.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg òg har for såvidt hørt det. Men så har jeg produkter fra Declèor, MD Formulation, og de har de sagt går an å blande fint. For MD er jo et sterkt å dyrt produkt, så jeg bruker bare Glycare Lotion og peelingen.

Gjest Lanyah
Skrevet

Er det andre som vet om det går bra òg bruke nattkrem som dagkrem...! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg har brukt det før..., og det ved anbefaling av hudpleie...!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har også brukt det tidligere, etter anbefaling fra hudpleier. Det eneste er at nattkrem ikke inneholder UV-beskyttelse, men jeg tåler uansett ikke den beskyttelsen som er tilsatt mange dagkremer, den får meg til å klø.

Huden vet ikke hva som står på tuben/krukken. Så lenge det føles og ser bra ut, kan du trygt bruke det.

Gjest Lanyah
Skrevet

Takk for svar!;) følte meg litt mer lettet nå! :klem:

Var nettopp inn på siden til Clarins og såg på det produktet, og det sto ingenting om at det var en nattkrem. Der skrev det noe som at sminken holder seg lengre! :) Og vi bruker jo ikke sminke om natten?... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...