Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Ser fler og fler kjendiser gå med altfor lange jeans som subber i bakken. Spesielt Britney, Jessica og MK & Ashely. (se linker) Det ser jo bra ut på de, men jeg vet liksom ikke.. http://img22.imagevenue.com/img.php?image=...0jhj__597lo.jpg http://img142.imagevenue.com/img.php?image...07_04_366lo.jpg http://img151.imagevenue.com/img.php?image...26_15_421lo.jpg Hva syntes dere om det? Bruker/Kommer dere til å bruke det?
Gjest Lanyah Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg liker lange jeans, men det der var overdrevet! Det var ikke pent en gang. Den skal ikke se ut som om den detter av heller...
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Nah... ser ut som de trenger en symaskin.....
Gjest Catwoman Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Det der var litt voldsomt langt, synes jeg. Ikke pent. Jeg hadde sikkert gått på trynet flere ganger med så lange bukser.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Øh...hvordan greier de å GÅ normalt i slike jeans? Man MÅ jo snuble- før eller siden? Ikke noe pent heller. Hva er vitsen i å ha på seg lekre sandaler/sko, forresten? De forsvinner jo...
aline Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 jeg liker lange jeans som er såpass at de akkurat såvidt er nedi bak jeg, men det der var jo fem hakk lenger en det til og med, og så igrunnen bare teit ut i mine øyne. (både på kjendissene og på andre) skoene skal i det minste SYNES slik jeg ser det, og det skal være mulig å gå uten å gå på tryne om man ikke planlegger enhver liten bevegelse.
Blomsterjord Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Dette så jo helt misforstått ut! Ikke fint for fem øre. Men venner meg nok til det hvis alle begynner å gå sånn.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Nei, det der var ikke pent. I tillegg må jo buksene slites veldig fort siden man tråkker på halvparten.
Knurr Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Sånn gikk jeg i mange år før jeg fant ut at det fantes bukser for oss hobbydverger OG symaskiner (som snille bestemødre an bruke til å legge opp bukser). Pent? På ingen måte. Også blir jo buksene ødelagt med en gang... Kanskje det er litt sånn, se på meg, jeg har penger til å kjøpe ny bukse annenhver dag når disse går i stykker?
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 Liker lange bukser, men hater når de er så lange at de går UNDER skosålen. Kant i kant med skosålen er perfekt for meg
Gjest VW Skrevet 13. juli 2006 #13 Skrevet 13. juli 2006 Mange av de trendy jeans merkene har veldig lang ben lengde (34''), disse tre damene er korte, men vil gjerne ha akkurat disse jeansene da - verre er det ikke. Pent? Nei ikke etter min mening, jeg ville valgt jeans med en lengde som passet til meg, evt lagt dem opp.
mari Skrevet 13. juli 2006 #14 Skrevet 13. juli 2006 og jeg er bare lykkelig når jeg finner lange nok bukser (36") så det er en mote jeg ikke kan følge (hvis ikke det lages 38", men det har jeg aldri sett, eller sett etter)...
Festus Skrevet 13. juli 2006 #15 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Øh...hvordan greier de å GÅ normalt i slike jeans? Man MÅ jo snuble- før eller siden? ← Signerer denne!! (Delvis egenprøvd, men ikke med SÅ lange bein..... ) Ser teit ut etter min mening... *kjøre symaskin* Men så skal de vel ikke "gjøre det slag", bare gå pent rundt og se nydelige ut?? Endret 13. juli 2006 av Festus
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #16 Skrevet 13. juli 2006 Må jo være herlig i regnvær... Spesielt Britney burde vel styre unna slike bukser så slepphent som hun kan være....
India Skrevet 13. juli 2006 #18 Skrevet 13. juli 2006 har nok altfor lange bein til at buksene kunne subbet sånn. Bruker 36" i lengde så blir nok ikke aktuelt for meg, hadde nok ikke gått sånn hvis jeg var kortere heller , så litt dumt ut.. Liker at buksene er lang,men ikke så lange..
Gjest Hedda Gabler Skrevet 13. juli 2006 #20 Skrevet 13. juli 2006 Ja, dette er en trend jeg definitivt kommer til å gå inn for! *snuble*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå