Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Min søster sliter veldig med å finne passende bukser. Har etterhvert gitt opp i endel butikker, og hun hater å prøve klær :forvirret:

Som andre fjortiser vil hun selvsagt se best mulig ut, men ender opp i joggebukse fordi alle jeansene hennes ser teite og kjerring it (forståelig nok).

Bik Bok funker ikke, JC har vi funnet noe på tidligere; etter en hel dag med prøving...

Hun er noen og femti høy og er ganske så rund... altså liten og trinn, noe som ikke er et godt utgangspunkt for buksekjøping.

noen som har gode tips til hvor vi kan se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Cubus har endel fine jeans, noen ungdommelige og. Og tror de har noe som passer alle og enhver, uansett form og fasong.

Gjest Gjest
Skrevet

Prøvt Lee bukser, eller fornarina? Fornarina er vel typisk fjortiss

Skrevet (endret)

stikk innom GUESS WHO i Arkaden , oslo...om du bor her da...

Endret av M.P
Gjest gjest1
Skrevet

Vi var på cubus, men jeg synes de så litt kjerring ut... Kjøpte et par der da...

Fornarina er vel bare for oss XS-jenter, er de ikke? Prøvde noen Lee også, men de var ikke store nok.

Skal sjekke ut Guess Who når hun kommer hjem fra ferie, takk for tipset :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Only og Vero Moda?

Traver rett forbi buksene der (for jeg vet at de bare finnes i str 36 og oppover her hvor jeg bor :sur: ), så vet ikke helt hvordan de som er i butikkene nå om dagen ser ut. Men de er vel ganske ungdommelige? Så har du jo H&M...

Gjest gjest1
Skrevet
Hva med Only og Vero Moda?

Traver rett forbi buksene der (for jeg vet at de bare finnes i str 36 og oppover her hvor jeg bor :sur: ), så vet ikke helt hvordan de som er i butikkene nå om dagen ser ut. Men de er vel ganske ungdommelige? Så har du jo H&M...

Takk for tipset, skal prøve der og :)

Gjest Gjest
Skrevet
Fornarina

Ikke meningen å kapre tråden, men hvor i Oslo får man kjøpt disse?

Gjest gjest1
Skrevet
Ikke meningen å kapre tråden, men hvor i Oslo får man kjøpt disse?

Bik Bok har ihvertfall, kanskje JC også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...