Angelfairy Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 har noen ideer om typiske sommersanger som går ann å bruke til beach-party? jeg har på lista mi: - yess, det er sommer -hodet over vannet -neste sommer -ravi & dj-løv sanger -wig wam - come on men så trenger jeg også navnet på den sangen som ble brukt i en reklame som en metall-fyr danset i rosa tøy, så kommer folka hans hjem fra butikken.. noen som har titlen på den? takker igjen for forslag!
Angelfairy Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2006 nå husker jeg litt av sangen på reklamen da... "åh åh, I`m a silly dum dum" eller no... trenger da titlen.... hehe
Gjest Miloine Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 nå husker jeg litt av sangen på reklamen da... "åh åh, I`m a silly dum dum" eller no... trenger da titlen.... hehe ← Sorry, jeg vet hvem du mener (reklamen altså) men kommer ikke på låta
Gjest nevèsta Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Vet ikke hva den sangen heter, men evt andre forslag: Walking on sunshine En solskinnsdag (jeg sitter her på berget og ser utover havet...) La bamba Lambada (de to siste er muligens de samme sangene?) Endret 14. juli 2006 av nevèsta
fuerza Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Vet ikke hvilken reklamesang du tenker på men dette er sommer: Mungo Jerry - summertime! Endret 14. juli 2006 av fuerza
Solstua Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 club tropicana - wham finnes det en hottere sommerlåt enn denne?????
Elanor Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 men så trenger jeg også navnet på den sangen som ble brukt i en reklame som en metall-fyr danset i rosa tøy, så kommer folka hans hjem fra butikken.. noen som har titlen på den? ← Etter et raskt google-søk, tror jeg sangen du er på jakt etter er: Chic-A-Tac - I`m No Kittycat Google er din venn!
Elanor Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 ...og ellers kan jeg jo foreslå: Gyllene Tider - Sommartider CJ Lewis - sweets for my sweet (sommerhit i -94) Lou Bega - Mambo No.5 (sommerhit i -99) The Lovin' Spoonful - Summer In the City Billy Idol - Hot in the City
exita Skrevet 15. juli 2006 #10 Skrevet 15. juli 2006 Juanes; La camisa negra er en herlig sang.... også er jo One med U2 veldig fin da.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2006 #11 Skrevet 15. juli 2006 Sterk Naken og biltyvene - Sommerlykke! Geni(t)al tekst! "Jeg har ingenting på, jeg har en kjempesvær stå, og den skal du få, for det er sommer"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå