Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg hadde en gullfiskbolle med tre slørhaler, helt til ene fisken min døde. En dag fant jeg den liggende ved pumpen i bunnen, det så ut som den var "klistret" fast til pumpen, selv om pumpen ikke suger luft inn, bare ut. Jeg "løsnet" fisken og den flyter bare rundt på siden, det ser nesten ut som den er blitt litt deformert pga den hang fast i pumpen ... men den "svømte" litt med finnene og var ellers så aktiv den klarte å være, helt til den døde. Nå har det samme skjedd med en av de andre fiskene. Når jeg ringte dyrebutikken sa de at det sannsynligvis var svømmeblæren dens som var "ødelagt". Jeg tok med en vannprøve for å utelukke at det var noe annet, og de fant ingenting. Det jeg lurer på er om det kan være pga pumpen? At de "klistrer" seg fast til pumpen og blir "deformert" eller noe ... Pumpen jeg har er iallfall en "Uno" fra "Project blue" Er noen år siden jeg kjøpte den ...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vill unngått å ha de i en bolle, og heller kjøpt skikkelig akvarium.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vill unngått å ha de i en bolle, og heller kjøpt skikkelig akvarium. ← Joda, vet det ... jobber med saken. Men det hjelper ikke meg i spørsmålet mitt da ...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Joda, vet det ... jobber med saken. Men det hjelper ikke meg i spørsmålet mitt da ... ← Er jo der problemet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå