Zest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Har noen erfaringer med serien for sensitiv hud fra La Prairie? Bra? Verd prisen? Er på jakt etter nye produkter, og den ser litt fristende ut... Er også interessert i erfaringer med de forskjellige øyenkremene fra La Prairie, spesielt den med solfaktor.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Produktene er VELDIG dyre, men det er du kanskje klar over? For å ta et eksempel jeg husker, koster foundationen 1200 kroner. Ellers kan du jo sjekke produktanmeldelser inne på www.makeupalley.com
Zest Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vet at de er grisedyre ja, men nysgjerrig likevel... Trenger forøvrig bare rens og krem, og evt øyenkrem. Mamsen skryter så fælt av serien nemlig, men hun har en helt annen hudtype, og er naturlig nok mye eldre enn meg, så de produktene er uaktuelle. Har forresten sjekket mua, men ble ikke så mye klokere/fikk ikke de svarene jeg ville ha.
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Har forresten sjekket mua, men ble ikke så mye klokere/fikk ikke de svarene jeg ville ha. ← Det er ikke alltid man får de svarene man VIL ha, dessverre. Men det lureste er nok rett og slett å få tak i noen prøver, og heller teste selv.
Gjest Tanita Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Jeg bruker rensen som heter Purifiant Creme. Den er kjempegod - men husk du må ha toner også for å komplementere rensen. Jeg bruker for tiden en toner fra Matis, og det går bra. Anbefaler den - iallefall fin på kombinert hud, som jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå