Beam Skrevet 12. juli 2006 #1 Del Skrevet 12. juli 2006 Skal nå i løpet av denne måneden levere oppsigelse hvor jeg jobber. Jobber i et stort firma, og arbeidsplassen min er ikke samme sted som min overordnede er. Han har kontor på en annen kant av byen. Hva er vanlig? Bør jeg stikk innom med den personlig? Føler det er litt risikabelt å sende den i posten, men kan jo evt. ringe noen dager etter og spørre om den har kommet fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #2 Del Skrevet 12. juli 2006 Hvis du skal sende brevet, så bør du sende det rekommandert. Da kan du få sjekke opp med posten om brevet har blitt hentet. Men det beste er vel og levere det personlig, dersom du har anledning til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. juli 2006 #3 Del Skrevet 13. juli 2006 Personlig ja, så slepper du å gå å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juli 2006 #4 Del Skrevet 14. juli 2006 Vet ikke hvilket forhod du har til sjefen din, men jeg hadde kanskje tatt en telefon før du sender brevet. Bare informer om at du kommer til å si opp og at brevet kommer i posten. På den måten blir det både personlig, samtidig som han kan gi deg tilbakemelding hvis brevet ikke kommer. Du kan også mail oppsigelsen din. Det er helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå