Snøvott Skrevet 23. februar 2012 #41 Skrevet 23. februar 2012 1-2 400mg ibux den første mensdagen, ellers kun i forbindelse med ting som trekking av visdomstenner.
Gjest caramiacaramella Skrevet 23. februar 2012 #42 Skrevet 23. februar 2012 Jeg får ofte halsbetennelse og da tar jeg gjerne smertestillende. Bortsett fra når jeg har vært syk kan jeg ikke huske sist jeg tok det - hvis jeg har vondt i hodet pleier jeg å drikke masse vann og spise noe, det pleier å hjelpe.
otilie Skrevet 23. februar 2012 #43 Skrevet 23. februar 2012 prøver å ta det så lite som mulig. når jeg tar det pleier det å være pga hodepine eller messmerter. men er jeg hjemme og ikke skal noe spesielt så prøver jeg heller å slappe av til det går over. skal jeg ut på noe er det bare slitsomt å ha vondt, så da tar jeg et par piller.
Lassie Skrevet 23. februar 2012 #44 Skrevet 23. februar 2012 Jeg tar svært sjelden. Etter operasjoner har jeg tatt, da, men ellers skal det veldig mye til for at jeg tar smertestillende. Jeg gikk med migrene i 3år og tok ingenting, nå har jeg fått nesespray som skal hjelpe på migrene da. Det skal langvarige smerter til for at jeg tar smertestillende, ikke forbigående som mens og vanlig hodepine. Jeg tar vel i normale tilfeller kanskje 3-4 paracet i løpet av et år tror jeg.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. februar 2012 #45 Skrevet 23. februar 2012 Jeg tar smertestillende i forbindelse med mensen, og det er vel stort sett det. Hodepinetablett tar jeg kanskje 1 gang hvert 2. år, men da skal hodepinen være ILLE.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2012 #46 Skrevet 25. februar 2012 Etter at jeg tok litt for mange en gang for noen år siden, tar jeg det kun ved ekstrem hodepine.
Zakuro Skrevet 25. februar 2012 #47 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Tar så godt som aldri smertestillende. Tror jeg kanskje har tatt to siden ungdomsskola, og nå er jeg 24:P Men så er nå jeg veldig sjeldent sjuk og har ikke mens-smerter heller så jeg er jo litt heldig sånn sett:) Blir forøvrig aldri bakfull heller...O_o edit=typo Endret 25. februar 2012 av Zakuro
Gjest just words Skrevet 25. februar 2012 #48 Skrevet 25. februar 2012 Tar smertestillende ved behov, nå har jeg en enorm brekningsrefleks og jeg må alltid stå ved vasken når jeg skal ta det så det er ikke noe jeg liker, fordi jeg brekker meg av å ta piller. Men stort sett tar jeg det mest ved bakrus, og jeg drikker ca 2 helger i måneden.. Mensen kan være ille den første dagen, men da prøver jeg andre ting først som varmeflaske, ryggøvelser, meditasjon, yoga osv, men om det ikke funker så hiver jeg innpå 2 ibux.. Men jeg piner meg ikke igjennom en dag med hodepine får å si det slik, jeg er ikke noe selv skader og liker ikke smerte så da tar jeg smertestillende. Men sånn jamt over så vil jeg si 2-4 tab med ibux i måneden, men ofte mindre..
Gjest Nuppdupp Skrevet 25. februar 2012 #49 Skrevet 25. februar 2012 jeg vet ikke.. kanskje 2 ganger i året?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå