Gå til innhold

Jeans som ikke har videt seg ut...

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Har en ny jeans, fra vero moda, som er akkurat litt trangere enn jeg vil den skal være. Jeg får den fint på og sånn, men den hadde føltes litt mer behagelig hvis den hadde videt seg litt ut.

Den er i samme størrelse som alle de andre vero moda buksene mine, og alle de andre vider seg jo ut. Så hvorfor gjør ikke denne det? :sur: Har gått med den totalt en fem-seks timer.

Noen som har tips? SKal jeg prøve å bare gå mer med den, eller prøve å vaske den forsiktig, og så strekke den etterpå?

Den er i helt mørkt olastoff, og strech. Strechen er veldig stram, tror det er det som gjør at den føles så stram på. Det er kun i lårene den føles litt for stram forresten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Velkommen i klubben.... :forvirret: Jeg har også en slik bukse, og den har ikke veket én millimeter. Jeg får faktisk hovne partier på hoftekammen av buksa, men denne er i tillegg uten stretch.

Men på andre trange bukser har det hjulpet å pøse på med tøymykner, selv om det egentlig ikke er helt bra for jeans. Men det må være bedre enn å ikke få brukt den.

Gjest Catwoman
Skrevet

Har tenkt litt på å prøve tøymykner jeg og.

Det er noe jeg vanligvis ikke bruker fordi jeg har hørt det sliter på klærne, og spesielt strech. Men at denne buksen blir litt slakkere i strechen er jo helt greit.

Heldigvis er den passe over hoftene, så jeg får ikke noe sår der av den - det er kun over lårene, kjennes ut som den snurper lårene sammen.

Skrevet

Hva slags bukse var dette, Catwoman? Jeg vil ha en lårsnurper! :sjarmor:

Gjest Molly M
Skrevet
Hva slags bukse var dette, Catwoman? Jeg vil ha en lårsnurper!  :sjarmor:

Jeg og!! :klappe:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har kjøpt den på Vero Moda... skal sjekke om det står noe navn i den... Homer Pronto. Står det på merkelappen.

Også er det noe glitterdetaljer på baklommene.

Altså jeg ser jo vanvittig slank ut i den buksa da, og når den i tillegg er helt mørk også :ler:

Men sånn for comfortens skyld så skulle jeg gjerne hatt den bare litt videre i lårene.

Skrevet

Har et lite trick som har fungert veldig bra for meg: Fukt buksa eller de delene av den som du vil vide ut i varmt vann ( ikke for varmt) ta den på og gå med den til den er tørr, da vil den nok vide seg litt ut. Jeg har prøvd dette med flere av mine "gå ned fem kilo så sitter den perfekt" jeans :ler: og det funker veldig bra!!!

Til dere som vil ha jeans som gjør lårene mindre, se på www.skinnypants.com

Gjest Catwoman
Skrevet

Takk for tips. Det skal jeg prøve. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er også i samme situasjon med 2 bukser som er kjøpt på vero moda. den ene helt ny. Da jeg kjøpte den spurte jeg "er du sikker på at denne vider seg ut?? For sånn som den er nå så er den for trang for meg" damen svarte: "jaaaada, du må nesten kjøpe den såpass trang fordi de vider seg ut etter kort tid". jeg har tvunget meg til å gå med buksa i flere dager og den er fortsatt ubehagelig og stygg. FAEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...