Gjest Vigdis_32 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har blitt naturist denne sommeren! Mannen min klarte endelig å lokke meg til å bli med på en nakenstrand i sommer da vi var i Oslo. Vi dro på Huk på Bygdøy en dag det var skikkelig fint vær. Jeg hadde masse fordommer før vi dro, trodde at det bare var gamle mannfolk som gikk på sånne strender og jeg hadde igrunn kun tenkt å ta av bikini toppen. Men da vi kom til stranda så var det masse mennesker der i alle aldre og av begge kjønn. Det var familier der med småunger som lekte i vannkanten og nyforelskede par som gikk rundt hånd i hånd. Alle kliss nakne. Det tok nøyaktig 5 minutter før jeg hadde kastet alle klærne og sprang uti vannet sammen med mannen min og fra da av føltes det som jeg aldri skulle ha gjort noe annet. I begynnelsen så føler du deg naturlig nok litt naken, men oppdager fort at ingen "legger merke til det" siden alle er i samme situasjon. Det føltes nesten som vi var litt i paradis der vi lå og kjente solen varme på hele kroppen. En av grunnene til at jeg ikke har våget meg på nakenstrand tidligere er at jeg synes selv at jeg er litt stor i formene... men på Huk så var det folk med alle slags former, både veltrente og vanlige, store og små , og det føles pussig nok veldig naturlig. Mannen min sa at han aldri hadde sett meg så sexy som den dagen, og jeg tror han siden jeg aldri har sett han så stor som da jeg smørte inn puppene mine med solkrem Han lå på siden så jeg tror ikke at noen andre så at han fikk ereksjon... Vi måtte uti sjøen og kjøle han ned et par ganger i løpet av dagen.. Selv om det ble en litt erotisk opplevelse for oss så vil jeg påstå at det ikke er noen seksuelt ladet stemning på en nakenstrand, men av og til får man jo lyst på hverandre Vel hjemme i Bergen så tenkte vi å gjenta suksessen, og vi fant frem til nakenstranden i Kollevågen friluftsområde på Askøy. Det var ikke så lett å finne frem til nakendelen, men ved å gå helt ut på odden så fant vi den, og vi var ikke sene med å hive av oss klærne og ta oss et bad. Stranden var igrunn ganske fin den, med gressplen og stupebrett, og veldig idyllisk med Kollevåg-bukta. MEN: Vi var de eneste som var der!! Dette syntes vi var utrolig rart siden det var en av de fineste dagene i sommer. Kontrasten var stor fra Huk i Oslo der det var masse koselige mennesker i alle aldre. Hva er det med oss Vestlendinger? Tør vi ikke bade nakne? Eller vet vi ikke om denne muligheten? Så til slutt en stor oppfordring til alle jenter i Bergen, unge og gamle: Ta med dere veninnene deres eller kjæresten eller en god bok (noen ganger vel så bra ) og dra til Kollevåg på Askøy slik at dette kan bli et like fint sted å være som Huk. Ha en fin sommer i Eva's drakt! Jeg bader iallefall naken så ofte jeg kan i naturen! PS! Hva er det egentlig som er så "big deal" med at andre kan se deg naken eller at du ser en tissefant eller en rumpe?? De norske fordommene mot nakenhet er jo egentlig latterlige...
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Så flott at denne kom i to forum! Men trådstarter, du glemte Skråblikk.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Du syns kanskje det ikke sømmer seg med nakenhet? Fy deg "kvinneguden" få på deg burkaen med en eneste gang
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jeg er positiv til nakenhet, helst ikke bare i Bergen. Så jeg oppfordrer alle nakne jenter i Bergen om å komme seg til sørlandsskjærgården fort som f...(nei, ikke fitte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå