Gå til innhold

Stay-ups og strømpebånd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gifter meg 5. august, så det kan nok være ganske varmt... hvordan er det med denier på strømper/stay-ups igjen? Burde vel være ganske tynne, og hvilken farge burde man ha til Ivoryfarget kjole? Hvit, eller en "solbrunere" variant? Anbefalinger? Ser for meg at hvitt kanskje er best?

Får man kjøpt strømpebånd i "vanlige" butikker? Da mener jeg f.eks. H&M, Cubus, Lindex med undertøysavdelinger... Hva med Bodimondi?

Endret av Cupcake
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville synes en "solbrun" farge er penest nå på sommeren, velg en farge som er så nær opptil din egen som mulig, slik at det ser naturlig ut, og kanksje med litt "shine" i? Lekkert! Hvitt blir litt barnslig (barn skal jo ha "hvit strømpebukse" når de skal være fine), og kan også lett se litt "sykt" ut. Evt. kan du kjøpe strømper på boks, spray dem på!

Strømpebånd? Tja, tror de selges overalt.

Deniere? 10 (meget tynn) eller 15. (20 er hverdagstynn, og gjerne til "vanlige" fester, 40 er typisk hverdagsstrømper til skjørt på jobb el.)

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent med hvite/ivory strømper til brudekjole. Det kommer kanskje litt an på hvordan sko du har også, hva som blir penest. Prøv deg fram.

Gjest Gjest_Kathri_*
Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg at solbrune ville vært penest, men etter å ha snakket med dem i brudesalongen så forsto jeg at hvite - faktisk- vil ta seg best ut. Blir litt rart med hvitt korsett, hvit truse, hofteholdere og brune stay-ups...

Skrevet
Blir litt rart med hvitt korsett, hvit truse, hofteholdere og brune stay-ups...

Og hvor mange ser undertøyet ditt da?

Jeg hadde syntes det så rart ut om jeg så hvite strømper på bruden. Synes hvitt er "småjentenes-farge"

Skrevet

Trodde bruder hadde hvit strømpebukse jeg...

Hvitt til småpiker ja, og til en brud. En brud har hvitt undertøy, og i mitt hode også hvite strømper. (mulig det har noe med "uskylden" å gjøre, men jeg trodde i alle fall at en brud skulle ha hvite strømper)

Skrevet
Og hvor mange ser undertøyet ditt da?

Jeg hadde syntes det så rart ut om jeg så hvite strømper på bruden. Synes hvitt er "småjentenes-farge"

Tja, hvor mange ser strømpene mine da?

Omtrent like mange, ville jeg tro...

Er jo veldig mange idag som har så lange kjoler at de ikke kommer til å vise så mye av hverken sko eller strømper.

Men undertøyet er jo mest for mannen, og jeg synes strømpene er en del av det.

Derfor har jeg ivory strømper og ivory undertøy.

Skrevet
Tja, hvor mange ser strømpene mine da?

Omtrent like mange, ville jeg tro...

Er jo veldig mange idag som har så lange kjoler at de ikke kommer til å vise så mye av hverken sko eller strømper.

Men undertøyet er jo mest for mannen, og jeg synes strømpene er en del av det.

Derfor har jeg ivory strømper og ivory undertøy.

Enig! :enig:

Gjest Gjest_Isa_*
Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å ha solbrune strømper, men i alle butikker jeg har vært innom har de tatt det som en selvfølge at jeg skulle ha ivory strømper til kjolen min. Så da kjøpte jeg det - og føler meg så absolutt som en skikkelig brud, og ingen småjente, i strømpene mine! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...