Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Define er jo et hårprodukt som er utviklet av frisører, har en bra prisklasse og lukter godt. MEN..., da jeg prøvde sjampo og balsam derfra klødde jeg så mye i hodebunnen, det somme gjorde en venninne av meg, noen med samme erfaring? Det var så tilfeldi at akkurat vi fikk samme reaksjon...! Også har jeg oppdaget at håret blir veeldig fett av den serien, men mitt hår blir alltid fett av "butikkprodukter". Men, jeg trodde Define var bedre enn de andre da det merket kom ut.

Det eneste jeg synst er virkelig bra er den protein kuren de har, en gang jeg hadde vert hos frisøren å bleket det (hadde helbleket det to ganger oppå hverandre hjemme før det), knakk det berre jeg tok i det, og det var helt tyggis, jeg tok MYE av den kuren i, og VIPS håret ble sitt samme! :) Det var utrolig.

Hva mener dere om Define?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på en ting og det er at hvis define er utviklet av frisører, hvorfor selges det da i matbutikkene og ikke på frisørsalonger?

Jeg synes at de beste hårproduktene finnes hoss frisøren.

Og jeg syntes ikke define var noe særlig, håret mitt ble bare fett og ekkelt, og jeg har normalt hår.

Har ikke prøvd den kuren, men det tror jeg at jeg skal for den hørtes faktisk bra ut..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker heller ikke shampoen, balsam og spray fra Define, men jeg har veldig sansen for voksen og fiberpasten deres. Tror jammen jeg skal prøve den hårkuren og.

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg synst også at frisørprodukter er best, uten tvil! Merkes så utrolig godt på håret mitt når det er kvalitet.

Jah, det er vel et spørsmål hvorfor Define ikke selges hos frisørsalonger, men jeg vet ikke. Kanskje fordi det er ikke kvalitet nok?, òg grunnen til at butikkprodukter selges så billig, er for at de innholder mye mer vann og mindre av de "hjelpende stoffene" (vet ikke hva jeg skal kalle dem) som det finnes i de du kjøper på frisøsalongen.

Skrevet

Mitt hår ble tungt og mye fortere fett av Define, så de produktene lar jeg stå.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har bare prøvd hårsprayen, og den er helt OK hvis man vil ha masse hold. Men generelt kjøper jeg ikke butikkprodukter. Det at det er utviklet og anbefalt av frisører, er visstnok en PR-jippo. De frisørene som er brukt i reklamene, har årslønna si fra Define (Elida Fabergé), og uttaler seg ikke akkurat på uavhengig basis.

Skrevet

Jeg var plaget med tørr hodebunn og håravfall da jeg brukte Define. Da jeg leste at flere andre hadde samme problemet kastet jeg alt. Nå er jeg blitt mye bedre i hodebunn og mister ikke hår lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...