Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Litt usikker om jeg skal legge den her, men det gjelder jo klær ;)

Jeg jobber i barnehage og har nå funnet ut at jeg trenger virkelig regntøy. Spesielt oljebukse/regnbukse.

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal se etter det. Noen som vet? Hun ene på jobben sa hun hadde kjøpt sitt Helly Hansen sett på OBS....

Jeg skulle også hatt støvler. Kunne tenkt meg noen litt fargerike...

Noen som vet hvor jeg skal se etter disse tingene? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportsbutikk eller OBS ? Tror ikke det er så vanskelig å finne sånt altså :)

Gjest Beatricia
Skrevet

Wistex har gode oljeregntøy, og du får et godt sett til under 1000 kr

Gjest Miss utlogget :)
Skrevet
Sportsbutikk eller OBS ? Tror ikke det er så vanskelig å finne sånt altså  :)

Det er liksom ikke noe man får i vanlige klesbutikker, så kanskje det var et dumt spørsmål for deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Wistex har gode oljeregntøy, og du får et godt sett til under 1000 kr

Okei, takk for tipset ;)

Gjest Gjest
Skrevet

stormberg har fint regntøy, de ha såkalte retro modeller som fåes i vårgrønt, lyseblått og gult. Disse va også formsydde så det var et litt mer feminint snitt. Sjekk hos stormberg før du besstemmer deg. Lykke til.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt mitt regntøy hos G-sport - Nordheim tror jeg det heter - kostet 400 kr. Egner seg fint i barnehagen siden det blir en del slitasje/vask av det. Ikke så nøye med det når det ikke koster mer enn det gjør...

Men et lite minus er at buksa ikke puster så mye som den burde, så den kan bli litt rå på innsiden ved lang tids bruk.

Endret av Kverula
Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet

April rain her jo morsomt regntøy som egner seg for barnehage og det er mykt og behagelig... med morsomme farger og design... men det må bestilles via nett...

Aprilrain, klikk på Funrain

Gjest Gjest1
Skrevet

De har helt nøytralt, ganske godt regntøy hos Europris. Ikke noe fancy, sort, men mykt og helt greit i bruk. Jeg anbefaler sydvest til! Det er mye mer behagelig enn noen hette.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ett sett med regnklær fra Helly Hansen som jeg bruker når det regner myye. Men det puster ikke, så jeg blir veldig fuktig på innsiden av buksa.

Når det er fuktig i været eller at det regner moderat har jeg ei Hagløfs bukse som jeg bruker. Den er veldig mye bedre enn Helly Hansen buksa, har faktisk ikke brukt Helly Hansen settet siden jeg kjøpte Hagløfs buksa. Så den er jeg veldig fornøyd med. Jeg har også ei Norheim allværs jakke som jeg som regel bruker istedenfor regnjakke.

Dillemaet er om man vil ha ubehagelige klær som man enkelt kan spyle sand og gjørme av eller om man ønsker mere behagelige klær :forvirret:

Har kjøpt klærne på G- sport.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Sjekk båtbutikker eller felleskjøpet. Det er det som regel stort utvalg av gummiregntøy(oljehyre) som er mykt, fine farger og ikke så dyrt.

- eller så var det jo en god i det som en annen her har nevt....., www.aprilrain.fi.

Her var det heller ikke spesiellt dyrt.

Støvler er jo inn, og det finnes stort sett godt utvalg av dette i de fleste skobutikker. Viking og Tretorn har masse fine modeller i et stort utvalg av farger.

Sjekk www.vikingfootwear.com og www.tretorn.se

Lykke til!

Gjest Hufsa
Skrevet

Jeg kjøpte regntøy til meg selv på Spar Kjøp i går, 299,- pr del :)

og ja jeg er voksen :)

Skrevet

Noen som vet om et sted hvor en kan kjøpe regnkåper?

Skrevet

Jeg har et helly Hansen sett, sånn "olje sett". Det er kjempe bra ute i skikkelig regnvær.

Kjøpte det da jeg begynte på lærer studiet for å bruke det i praksis, og jeg ble ikke våt :)

Tror jeg betalte ca 300 pr del på obs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...