Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg har nett kjøpt meg en maskara fra Rubenstein og den ser helt fantastisk ut på. Men etter noen timer begynner den å drysse og den er omtrent umulig å få av! Jeg har stått og gnikket med tre, fire forskjellige sminkefjernere, men det tar bare litt av det. Selv når jeg står i dusjen og prøver lenge å få det vekk, så er jeg helt svart under øynene når jeg kommer ut av dusjen. Flere som har samme erfaring med Rubenstein eller har tips til sminkefjernen som tar det helt vekk? Grr, ser jeg har skrevet overskriften feil! Endret 12. juli 2006 av Miss_alexandria
Skravla Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har HR vannfast og bruker to-fase fra Loreal. Jeg har ikke merket noe dryssing, men den sitter bedre enn mange. Jeg bruker lenger tid på å fjerne mascaraen, men ved å fukte den med sminkefjerner og la det virke noen sekunder så går det greit.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har og vannfast mascara fra Helena Rubenstein, min favorittmascara faktisk Min drysser ikke, men jeg måtte bytte sminkefjerner da jeg kjøpte den, for min fra nivea tok ikke noe. Nå bruker jeg en sminkefjerner fra Dior, og den fjerner rubbel og bit.
Gjest Cosette Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Christian Dior "Diorshow", - ikke vannfast (trenger jo ikke det hvis du vet at du ikke skal grine/bade), denne fjernes enkelt med rensekrem, skyll deretter rensekremen vekk fra ansiktet med varmt/lunkent vann, deretter iskaldt vann (dvs ikke bruk bomull etc)... Fungerer perfekt!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Grr, ser jeg har skrevet overskriften feil! Du skrev feil i innlegget også... Det heter Helena Rubinstein!
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Du skrev feil i innlegget også... Det heter Helena Rubinstein! ← Det er jeg helt klar over, men takk for at du tar deg tid til å påpeke det!
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Det er jeg helt klar over, men takk for at du tar deg tid til å påpeke det! Ok, beklager, det så bare ikke ut som du var klar over det, i og med at du stavet det feil hele tre ganger...
Gjest Gjesta Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 Hadde HR Lash Queen, jeg, VANSKELIG å få av! Synes ikke den var noe bra ellers heller, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå