Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har fått orgasme mens jeg sover mange ganger. Flere ganger når dette skjer så berører jeg ikke meg selv. Det må jo være fantasien som gjør det. Det handler sikker om g-punktet. At man kommer fordi man kniper musklene der nede. Da tenker jeg på at det er mange som sier at de ikke kan få vaginal orgasme. Men om man har hatt orgasme i søvne så er jo sjangsen stor for at man har hatt det, og kan få det når man er våken. Kroppen er egentlig bra utrolig! Det er vel sikkert slik for menn også. At det går for de i søvnet, uten at de berører seg selv i det hele tatt. Er det ikke rart da. Vi burde jo nesten være i stand til å få det til på dagen. Ved bare å ligge å tenke på noe og knipe musklene...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Du aner ikke hvor misunnelig jeg er på sånne som deg Har utrolig vanskelig for å få orgasme i det hele tatt, kan sikkert telle på èn hånd hvor ofte det har skjedd i hele mitt liv, det har alltid skjedd alene, greier det ikke hvis det er sammen med en annen, eller til og med hvis han er i rommet
Gjest fluesmekker Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Hvordan vet du at du får orgasme hvis du sover? Bare lurer jeg, merker du det eller sier noen det til deg..?
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg husker det på morran, eller våkner mens det skjer/like etterpå. Jeg har våknet av at jeg står i bro i sengen (det er jo ikke så voldsomt til vanlig)... Men jeg har også blitt fortalt når jeg våkner at det har skjedd, uten at jeg husker det selv. Endret 12. juli 2006 av Chrizzy
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Du aner ikke hvor misunnelig jeg er på sånne som deg Har utrolig vanskelig for å få orgasme i det hele tatt, kan sikkert telle på èn hånd hvor ofte det har skjedd i hele mitt liv, det har alltid skjedd alene, greier det ikke hvis det er sammen med en annen, eller til og med hvis han er i rommet ← Det der går det helt sikker ann å gjøre noe med. Det er sikkert en mental blokkering, de kan vi rive ned
Gjest fluesmekker Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har våknet av at jeg står i bro i sengen... Jøss, aktiv du! Jeg våkner som regel i fosterstilling med hendene pent foldet under hodet Men hvis du får orgasme i søvne, har du da erotiske drømmer? Eller husker du ikke drømmene? Mine drømmer pleier å omhandle ting jeg tenker på før jeg sovner.. Hørt om å gå i søvne, men å komme i søvne.. Haha dårlig humor-pris til meg.
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jøss, aktiv du! Jeg våkner som regel i fosterstilling med hendene pent foldet under hodet Men hvis du får orgasme i søvne, har du da erotiske drømmer? Eller husker du ikke drømmene? Mine drømmer pleier å omhandle ting jeg tenker på før jeg sovner.. Hørt om å gå i søvne, men å komme i søvne.. Haha dårlig humor-pris til meg. ← Som jeg skrev etterpå så er det ikke sånn til vanlig. Det var litt spesielt. Ellers våkner jeg vanligvis på magen I de drømmene jeg husker der dette skjer, så har jeg erotiske drømmer ja. Men mange av de er merkelige. Sånn som en gang når det skjedde, da stod jeg og trykte meg mot en bil som stod å gikk (jeg er ikke opphengt i biler til vanlig)... Jeg har den formeningen at det er veldig vanlig å komme i søvne, vanligere enn å gå i søvne Endret 12. juli 2006 av Chrizzy
Daiquiry Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har også opplevd å få orgasme i søvne. Har hatt fantastisk sex og fått vaginal orgasme så det holder!!!! Husker en drøm hvor jeg satt og red Nicolas Cage og jeg liker ikke han i det hele tatt!!! men jeg hadde verdens beste sex, og kom som et skudd...Så jeg tror nok at kroppen er i stand til mye rart bare man kommer over blokkeringene i hodet....
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Du aner ikke hvor misunnelig jeg er på sånne som deg Har utrolig vanskelig for å få orgasme i det hele tatt, kan sikkert telle på èn hånd hvor ofte det har skjedd i hele mitt liv, det har alltid skjedd alene, greier det ikke hvis det er sammen med en annen, eller til og med hvis han er i rommet ← Jeg er sånn som hun som startet tråden. Får stadig vekk orgasmer i søvne, uten egentlig de helt store erotiske drømmene. Våkner eller halvvåkner stort sett like etter eller helt på slutten. Men jeg er ikke noe orgasme-fyrverkeri sammen med en mann. Jeg får orgasmer, ja, men ikke vaginale, og det kan ta litt tid. Jeg har en følelse av at du er litt yngre enn meg (jeg er 36), og jeg kan fortelle at tingene blir gradvis bedre. Men ikke stress med det! Jeg må si at de siste 2-3 årene har jeg hatt en veldig utvikling når det gjelder orgasmer på egen hånd. Jeg har fått orgasmer fra jeg var 10-11 år, og jeg har alltid likt å masturbere. Det går i perioder hvor ofte og intenst etc. Men altså, de siste årenen har det jeg "gått opp et trappetrinn", tror det var da jeg erkjente at det "ikke kom til å bli bedre". Jeg gadd ikke stresse mer, og jeg ble mer ærlig mot meg selv. (Jeg husker forresten at jeg hadde et gjennombrudd i 18-årsalderen og et rundt 28 år også, sikkert flere, men poenget er at ting går seg til etterhvert hvis en er ærlig mot seg selv, sine fantasier og sine måter å gjøre ting på - slutt å lese statistikker over hvordan, hvor ofte etc., etc. andre kvinner gjør det!) For meg gjenstår det bla. å bli friere sammen med en mann, og jeg har erfart at for meg så er menn som er trygge på seg selv bedre elskere for meg enn menn som er "kule". Dette fordi trygge menn gjør meg trygger og friere. Synes ofte "kule" menn blir veldig kvantitative (et veldig jag etter orgasme og antall ganger en "gjør det"). Så, håper jeg sa noe som kunne gjøre deg mindre sur?
Lenemor Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Det har jeg opplevd 3 ganger! Deilig måte å våkne på! Lenge siden nå, men håper jeg får oppleve det igjen!
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Tror det har skjedd et par tre ganger. Det er faktisk de eneste gangene jeg har klart å komme med en mann. bare så synd han ikke finnes i virkeligheten
Gjest d'Arc Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Dette skjedde meg for første gang i dag. Eller, jeg våkna rett før jeg kom, og det er noe av det kjipeste jeg har opplevd. Hva er detta for noe utspekulert faenskap? Endret 13. juli 2006 av d'Arc
tattoopia Skrevet 13. juli 2006 #13 Skrevet 13. juli 2006 (endret) det har faktisk hendt at jeg har fått orgasme i søvne. men med partner derimot sliter jeg endel. som regel så får jeg ikke prgasme i det hele tat å det begynner å gå meg på nervene. en annen sak er jo at forspill er jo så godt som ikke eksisterende . så vi har nok litt å ta tak i muligens mest meg, vet ikke helt. saken er jo en helt annen når jeg onanerer. da kommer jeg både en og to å tre ganger på rappen. men at det skal gå laangt i mellom hver gang jeg kommer sammen med partner er frustrerende Endret 13. juli 2006 av tattoopia
Gjest Snuske Skrevet 16. juli 2006 #15 Skrevet 16. juli 2006 Har opplevet det noen ganger ja, i forbindelse med erotiske drømmer, og det er helt nydelig å våkne opp på den måten Ja takk, mer av de
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #16 Skrevet 16. juli 2006 Opplever det ca 1 gang i uka/annenhver uke. Det er pes! Tenk om jeg ligger og lager lyder uten å vite om det og noen hører? Æsj!
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #17 Skrevet 16. juli 2006 Det har jeg opplevd mange ganger. Veldig deilig! Om det faktisk skjer, eller om det er hodet som lurer meg driter jeg langt i, det er like godt allikevel.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #18 Skrevet 16. juli 2006 Dette har jeg også opplevd noen ganger, våknet ved at jeg kjenner musklene i underlivet trekker seg rytmisk sammen. Deilig
Ginen Skrevet 16. juli 2006 #19 Skrevet 16. juli 2006 *fnis*, dette har skjedd med meg også! Våkner opp med et flir, og sambo spør om det har gått for meg igjen.... Har ikke skjedd ofte da.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #20 Skrevet 17. juli 2006 Dette skjer med meg om det er lenge siden jeg har hatt sex (om typen har vært bortreist osv) Har hørt at det er kroppen som sjekker om alt er som det skal. Dette skjedde også når jeg var ung (før jeg visste hva orgasme var) rundt 13 år. Så husker jeg at jeg leste om orgasme og sex og jeg bare åå det er det jeg har hatt ja. Rart ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå