Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett reklame for Springbreak Shark Attack (?) på TV Norge i det siste. Ser veldig bra ut, men er det film eller serie? Noen som skal se? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

I følge se og hør er det en film. Fikk terningkast to, og så skikkelig dårlig ut i følge reklamen.

Tror jaggu jeg skal poppe meg litt popcorn i kveld og benke meg foran tv'en med litt middelmådig tenårings-horror-kalkun-underholdning :sjarmor:

Skrevet

Ser litt vel overdrevent ut med ALLE de finnene man ser ut i fra reklamen vel? men må vel få det med meg. :sjenert:

Skrevet

Jeg skal på båtferie i sommer og har planer om å bade masse direkte fra båten så jeg burde se på noe helt annet.

Men... Tenåringen her i huset har talt så da blir det til at vi benker oss sammen med litt popcorn.

Skrevet

Så også reklamen for litt siden - og benker meg foran... :) Klar for litt sommer-horror! (Men den er sikkert dårlig...! ;) )

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig interessert i haier, og kommer helt sikkert til å bli KJEMPEirritert over logiske brister, men har likevel satt på TV'en og skal se på. :sjenert:

(Heia haiene!!! Spis alle de dumme amerikanske collegestudentene!! :sjarmor: )

Gjest Gjest
Skrevet

Guud, så kjekk JT er (han het vel det han som lurte noe pulver i drinken hennes?). Men han geeken jenta er mest opptatt av er søt. Og så snill!

Søt film! :)

Gjest StoreSky
Skrevet

Mer hai!! Mindre teite folk, takk!

to sekunders haispising er ikke nok!!!

mere hai! mere hai!

Gjest Gjest
Skrevet

Synes den er bra jeg. Begynner vel straks igjen nå.

Har jo selvfølgelig væt nyheter og reklame.

Det irriterer meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Sitter med føttene godt trukket opp i sofaen og følger med med skrekkblandet fryd.. :roll:

Gjest BagLady
Skrevet

Litt for lite hai - helt til nå :ler:

Sikkert ikke en komedie, men :legrine:

Gjest StoreSky
Skrevet

Duste-film. Herved erklært at film med colleges studenter+festing aldri kan bli bra...

Skrevet

:hoho:

For en elendig film! Men det visste jeg jo på forhånd da filmen ble laget i 2005 og vises på norsk tv i 2006 :ler:

Helt latterlig. Da hun ene ble tatt av haien og ble ført frem og tilbake over skjermen holdt jeg på å ramle ut av sofaen av altter. Det er vel det man kan kalle en logisk brist :ler:

Første gang jeg har ledd så mye av en "thriller" (som avisen sa det var). Og første gang jeg har ledd av haier som angriper mennesker.

Og ooooo så spennende når hun ble ført ned i vannet for å ordne haiskremmeren! Ja, da hadde haiene pause med å angripe båten. Hun trengte jo ikke fikse, for redningne kom jo like etter likevel.

Og haiene var jo ikke sultne engang. De lekte jo bare med ofrene sine. Så mange som bare ble skadet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...