Gjest Avril Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg skal ta opp en film som går på TV i kveld. Har prøvd å bare trykke på record-knappen, det gikk ikke. Den knappen og play gikk heller ikke... Dette har jeg ikke tålmodighet til! Hva gjør jeg galt? Gi det inn med teskje, dere som har peiling, for jeg skjønner ingenting. På forhånd, takk!
Annie Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Går antenneledningen inn i videoen? Står det kassett i? Det er gjerne en liten bryter på siden av opptakskassetter, om denne står i feil stilling får du ikke tatt opp. Les bruksanvisningen!
Gjest Avril Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Antenneledningen er i orden. Kassetten står i. Den lille bryteren har jeg ikke sjekket (skal gjøre det nå), men er ikke opptakskassettene helt klare til bruk når man kjøper dem? Bruksanvisningen er vekk.
Annie Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Har du satt kassetten i riktig vei? Står ledningen i?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 Har du satt kassetten i riktig vei? Står ledningen i? Jepp jepp!
Annie Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Da vet jeg ikke hva som er feil. Kanskje videospilleren har tatt kvelden?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Skal sette i en vanlig film nå og se om den vises fint. Hvis det ikke er noe galt, så skal jeg skrive alt jeg gjør punktvis her. Da kan noen skrike ut her om jeg gjør noe feil...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Filmen jeg prøvde funker, så alt er i orden med spilleren... Men noe opptak blir det ikke. Skal jeg trykke Stop/eject når det jeg har tatt opp er ferdig? For det har jeg gjort nå. Er det noe annet som skal trykkes istedet...? Pokker!
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Hjelp! Skal jeg trykke stop, eller ikke, før jeg spøler tilbake for å se om det ble noe opptak?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 Det var det jeg gjorde tidligere, og da ble det ikke noe opptak. Men man skal trykke stop?
Annie Skrevet 12. juli 2006 #12 Skrevet 12. juli 2006 Slå helt av maskinen, så på igjen. Finn riktige kanal på videoen og trykk rec eller rec og start samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå