Gå til innhold

Kvinnetyper en burde holde seg unna

Mathias

Anbefalte innlegg

*Gir Tusenfryd et spark i sin søte skinnlegg fordi hun synes denne alvorlige debatten bare er snikksnakk... *

:sjarmor:

Gikk med stivt blikk for ikke å få en innmari skyllebøtte da vi kom jeg Hilde.. Men nå ser jeg hvor jeg vil... :wink:

Ellers er jeg av typen som kan la oppvasken stå 2 timer på kjøkkenet, og av typen som lar genseren ligge i stua en halv time før jeg tar den på...

Videre er jeg typen som kan arometerapi, massere, og... :wink:

Men det er mange slitsomme kvinner der ute, og de får flere av disse trekkene som i linken etter hvert som de blir eldre etter min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Etter to timer hadde jeg vært hysterisk !

Bare tuller. Tror at når man skal leve sammen med et annet menneske må man ta med noen små forsinkelser fra mannen og noe gnåling fra damen. Forøvrig er jo aromaterapi en bra ting å ta med inn i et forhold, det hjelper på stresset hun føler når genseren har ligget for lenge..........

Klart man blir værre ettersom årene går - det kalles persomlighet.

Har lært meg å leve med mannens treghet, så nå ønsker jeg meg en ting gjort til store dager ( jul, bursdag og onsdager ) feks noe listverk som skal henges opp og sånn. Funker fint, gidder skjelden å hisse meg lengre. ( Bare han er parat når vi skal på shopping.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...