Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg fingrer dama mi til orgasme så enten dytter hun bort hånden min eller så knyter hun bena og hinter om at jeg skal ta den bort.

Jeg lurer fælt på om jeg har funnet meg ei dame som kan sprute :=)

Hu er temmelig sjenert og ville aldri svart på spørsmålet. Jeg er klar over at "tappen" kan bli veldig følsom etter en orgasme og jeg har sagt ifra at jeg er obs på dette. Da sa hun at tappen hennes ikke var overfølsem etter orgasme. Det var på lurespørsmål for å fiske angående sprutinga icon_smile.gif

Jeg har aldri vært borti noen som spruter og tankene pirrer meg sånn til de gradet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Når jeg får orgasme knyter jeg lårene og ingenting må være i nærheten av tappen, for da blir orgasmen 'ødelagt'.

Tror ikke dama di prøver å skjule en sprut, men bare jobber med å få en så god orgasme som mulig...

M

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke? Men det er mulig at hun ikke vil ha hånden din der fordi hun synes det er ubehagelig, eller at hun ikke vil at du skal få noe på deg og at det skulle bli flaut.

Du må få myket opp den sjenertheten. Åpenhet i sexlivet er alfa omega. Mye morsommere sex hvis en er helt åpen og

Skrevet

Jeg tror du hadde merket det etterpå uansett da... Hvis hun spruter, blir det jo kjempevått under henne... Så det er bare å sjekke lakenet etter dere har hatt sex!

Personlig tror jeg det er fordi det er ubehagelig å bli tatt på der etter en har kommet. Blir litt vont..

|Maria| icon_razz.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svarene.

Har blitt endel klokere. Men å myke opp den sjenertheten har jeg nesten gitt opp. Vi har vært sammen i nesten ett år og enda vil hun ikke si hva hun vil ha når vi har sex.

Bare sier at hun er veldig fornøyd med tingenes tilstand som de er nå.

Det er litt frustrerende, men jeg elsker henne som hun er. Så får jeg kanskje håpe det løser seg med tiden og at hun kan komme med ønsker og innspill.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til |Maria|

Jeg trodde hun kanskje knep igjen for og holde igjen spruten. Men det er kanskje ikke fysisk mulig. Jeg har jo lagt merke til våte flekker o.l men om det er mitt eget søl eller hennes har jeg egentlig aldri brydd meg om å finne ut icon_smile.gif

• 15 år senere...
Skrevet
Akkurat nå, kilo skrev:

Start med bdsm, da kan ho ikke gjøre motstand 

Hvorfor driver du å drar opp 15 år gamle tråder? 

Og klart man kan gjøre motstand selv om man driver BDSM. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...