mowgli Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Vi har lyst til å få noen til å synge Halleluja-sangen (som Alejandro, Espen, Kurt & Eskil synger) i kirken. Noen som vet hvor jeg kan finne teksten til denne sangen?
marsy Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Veldig fin sang, men den passer kanskje ikke i et bryllup??? Her er uansett teksten: Hallelujah, Leonard Cohen Well I heard there was a secret chord that David played and it pleased the Lord But you don't really care for music, do ya? Well it goes like this : The fourth, the fifth, the minor fall and the major lift The baffled king composing Hallelujah Resten av teksten er slettet i henhold til reglene ang kopirett. Misty (mod) Endret 12. juli 2006 av Misty
mowgli Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2006 Nei, det passet seg kanskje ikke helt i ett bryllup... det ser jeg jo nå... da får vi finne en annen sang isteden...
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Masse fine sanger man kan ha i et bryllup vet du. Sjekk foreksempel http://www.brudepikene.no/solosang_kirken/cms/179 Her er det noen forslag. Jeg synes "You raise me up" er helt nydelig og ville gjerne hatt denne i vårt bryllup. Men vi bestemte oss for "Det vackraste" (Cecilia Vennersten) og en fra min mans hjemland som heter "Kjærlighet".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå