Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Lurer på om noen har prøvd dette, eller vet noe mer om det.

Så reklame for noe som het Elektrisk øyenbrynstrimmer -skulle passe for ansikt, bikinilinje, armhule etc. Liten smart (??) sak.. Noen som vet hvordan den fungerer?? Som ren "barebermaskin" for kvinner?? (depen&cosmetic er produsenten)

http://www.depend.no/index.php?side=info&id=3255

De hadde også noe som het Vippetang med varme - funker det??

http://www.depend.no/index.php?side=info&id=3250

Dessuten har det kommet en "ny" Braun silk-epilator... Får man like mye nupper og kløe med epilator som med barbering? reklamen lover iallefall at håret skal holde seg lengere borte... Kan epilator brukes på bikinilinje? ev hvor erhm..nærme...?

http://www.braun.com/global/silkepil/xelle.html

Jadda...jeg lar meg forlede av reklamen!! haha, men er bare så lei av kløe og hår som popper ut straks man er ferdig barbert...Kjedelig å barbere nemlig!

Desstuten så jeg noe greier de kaller for "velvet touch", et slag papis som fjerner død hud og hår...det MÅ jo være..? ikke bra??

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Den Velvet touch-greie har jeg kikket på jeg også, men er litt av den oppfatning av at når noe virker for godt til å være sant, så pleier det å stemme. Så jeg har ikke prøvd det enno. Noen der ute med erfaring?

Skrevet

En ny braun silk epilator?

Jeg vet hvertfall at den gamle gjorde så inn i granskauen vondt, at jeg var helt følelsesløs i på leggene en time etterpå, og det tok lang tid til å få av alle hårene! Men dt tok lengre tid før hårene vokste ut igjen.. Nei hårene ble mykere når de kom ut igjen.. Men å bruke den på bikinilinjen? Eh det hadde jeg ikke prøvd, det går sikkert an, men tror det hadde gjort veeldig vondt..

Den dra jo tross alt hårene ut.. (Det gjorde ihvertfall den gamle)..

Og jeg kan ikke tro at den nye versjonen skulle gjøre mindre vondt..

De andre greiene du nevner virker litt for bra til å være sant..

Skrevet

Prøvde epilatoren min på bikinilinja men fortsatte ikke! Det var :frustrert: vondt!

Men på leggene og under armene er det "greit" å bruke. Bruker den om kvelden og tar på aloe vera etterpå så får huden roet seg ned til dagen etter.

Skrevet

Jeg har også lyst på silkepil, så du kan kjøpe, så kan jeg låne. :sjarmor: Jeg har prøvd en gang (på bena), og det gjorde ikke spesielt vondt.

Vippetang med varme har de på LF også, og har sett at flere her på KG er fornøyd med den.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg så tilfeldigvis den eletriske øyenbrynstrimmeren fra Depend også den andre nye fra Depend, tror det var eletrisk øyenvippe bøyer...

Jeg synes øyenbryntrimmeren så veldig rar ut. Stor og klumpete. Jeg har vanlig øyenbrynstrimmer fra Depend og den er jeg ikke noe særlig fornøyd med.

Jeg kjøpte meg eletrisk øyevippe bøyer for noen mnd siden, men den var alt for varm! :sur:

Jeg prøvde den igjen for noen dager siden, men jeg merker ikke noe forskjell.

Gjest StoreSky
Skrevet

Miss alexandria - hvem merke brukte du?

Jeg har nemlig så innmari stive øyenvipper som står rett ut, de er egentlig laange, men er så lyse og lite hårstrå...*drømmer om fiiine øyenvipper ala 50-talls..*

Men jeg kjøper ikke silkepil bare for legger...meningen var bikinilinjen, slik at jeg skulle slippe å gjøre det så ofte..

Skrevet

Hei, jeg har prøv velvet touch og er IKKE fornøyd, for det første tar det altfor lang tid å fjerne hårene og for det andre blir huden sår og rød og gjør vondt etterpå. Og når huden endelig er seg selv igjen etter et par dager har hårene vokdt ut og må fjernes igjen!!!! :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...