Gå til innhold

500kr å bruke på Body Shop - men på hva?

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Her til jul fikk jeg et gavekort på 500kr som jeg kan bruke på Body Shop. Flotters tenkte jeg, men nå lurer jeg på hva i all verden jeg skal bruke pengene på?

Har fått med meg at de har fått mye ny sminke, er det noen som har prøvd den eller andre geniale produkter derfra? Tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.... de har mange gode badeskum-produkter med herlig lukt og avslappende oljer i. Du kan prøve noen sånne, dersom du er glad i å bade. Ellers har de jo mye fine dill-dall-ting, da. Jeg har en sånn røkelsesak derfra, og den er simpelthen herlig!

Sminken er ok, men har ikke mye erfaring akkurat der.

Anbefaler såpene, de lukter godt. Ta en titt, de har mye fint. Og lykke til!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har en kjempefin peeling der..

jeg husker desverre ikke hva den heter men det er masse frukter uten på den..

white musk serien til body shop er fin..der er det både parfyme, deo og fuktighetskrem.

også har de en fin bok om hvordan legge rett makeup .o.l

også har de masse fin sminke ( som ikke er testet på dyr :)

Tror jeg hadde hatt problemer tenke ut hvordan jeg skulle få gavekortet til å strekke til jeg !:)

HELDIGGRISEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

body shop har flere typer body peeling og fete body butter (fastere og fetere enn body lotion) som gjør underverker for tørr vinterhud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott presang!!! Lurer på om peeling'en Jasmin nevnte, kan være 'Juice It Exfoliating Body Scrub'? Kjøpte rett før jul, men har ikke fått testet den ennå. Ville hatt null problemer m å bruke opp 500 kr. på BodyShop....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjøp Body Butter - en utrolig deilig body lotion. Jeg har den i den grønne boksen, og den lukter kjempegodt. Tror den koster 115.

Skulle ønske jeg hadde fått en sånn julegave....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hehe, jeg var ikke sååå flink til å handle da... Rasket med meg sminke til litt nærmere 400 kr, men skal ned en av dagene og bruke opp tilgodelappen+ litt av lønningen. Body Shop er gøy, og ja, det var en fin gave. Har snill pappa jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...