Gjest snart medlem:) Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Endelig fekk eg mens har ventet og ventet i over 7 mnd etter p-sprøyte slutt, var til legen og tok blodprøve sist veke for å sjekke hormonene....Så i dag pang Der kom han gitt.. har aldri vert så gla for å få mens før.. Så då betyr vel det at vi kan begynne å prøve å lage ein liten ein eller?? Skal ringe legen imorgen for å få høre ka prøvene sa... er så glad
Eeyore Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Gratulerer! Gøy med nye prøvere. Håper det klaffer fort for dere
Gjest snart medlem Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 tjo og hei, prøve og holde meg positiv gjennom smertene gjer skikkelig vondt men det har det alltid gjort nar tr kommer...for å sei litt om meg sjølv: Er 29 år, gift, har 2 gutter 5,7 år...har mistet 3 ganger sist gang med 2 mann han var tvilling 7 veke, prøvde i 1,5 år for å få førstemann...det gikk på første forsøk med nr2.. Glede meg til å prøve
sissy1 Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 tjo og hei, prøve og holde meg positiv gjennom smertene gjer skikkelig vondt men det har det alltid gjort nar tr kommer...for å sei litt om meg sjølv: Er 29 år, gift, har 2 gutter 5,7 år...har mistet 3 ganger sist gang med 2 mann han var tvilling 7 veke, prøvde i 1,5 år for å få førstemann...det gikk på første forsøk med nr2.. Glede meg til å prøve ← heisann,eg og har gått på p sprøyte,fikk mensen igjen på tirsdag...vart kjempe glad eg og men eg måtte gå på diane p piller for og få igjen mensen,skal ta to brett til for og få syklusen skikkelig i gang igjen så skal eg og bli prøver ja det var litt uvant og få mensen igjen eg hadde mensen sist for 1 år siden..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå