Hottentotten Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hva syntes dere andre om konserten hans i København (eller noe annet sted)? Jeg synes konserten var bra, men ikke fullt så bra som den forrige (også i København, 2003). Jeg digger Robbie-gutten og synes han er fantatisk flink til å synge og entertaine, men må innrømme at jeg syntes forrige album, Escapology, var bedre.. Men Robbie, well done! Jeg syntes konserten var bra!
Skravla Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg digger også Robbie-gutten og er grønn av misunnelse fordi jeg ikke fikk tak i billetter.
Hottentotten Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2006 Kanskje neste gang Skravla! Vi meldte oss inn på Inner Sanctium (fanklubben) for å få kjøpt billetter før alle andre vanlige mennesker. Angrer ikke et sekund på at vi dro!
Gjest Skya Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Jeg synes den var utrolig bra, mye bedre enn den forrige jeg var på (Valhall vinteren 2003). Var en helt annen setting nå, med det fine været, den åpne stadion, og for ikke å glemme: halvmeteren med øl. Eneste som skuffet meg var opptreden hans sammen med J.W, den syntes jeg ikke var noe bra. Litt skuffet over låtvalget deres, men de klarte jo å underholde oss da! Musikken var bra, og han spilte jo de låtene vi kjenner. Må innrømme at jeg ikke er så altfor begeistret for det nye albumet, men det klarte å dra frem de beste, og vi sang med for full hals. Man kunne ikke tro at Robbie hadde hanglet litt den morgenen, for han var i storform og ga oss en kjempekveld. Gleder meg allerede til neste konsert jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå