Fru.U Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Jeg er veldig begeistret for denne typen butikk. Jeg jobber selv i en av avdelingene og er veldig nysgjerrig på hva folk mener. Har jobbet på 7-eleven tidligere og syns det er så mye gøyere å selge de varene Deli de Luca tilbyr fremfor det jeg solgte på 7-eleven før. Opplever noen noen serviceforskjell. Generelt bedre eller dårligere på Deli de Luca? Tror selv at i hvertfall min avdeling er dyktige på service.
tuji Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Har ikke merket noe forskjell på service, men Deli de Luca har mye bedre og friskere mat.
Svart Katt Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Har et bedre inntrykk av Deli enn av 7/11. Vet ikke hvorfor egentlig. Men maten på Deli virker fristende.. Men handler svært sjeldent i noen av butikkene. Jeg synes det er dyrt.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har også et veldig godt inntrykk av Deli de Luca - eneste ulempe er at dere ikke selger Bramhults appelsinjuice, hehe. Derfor velger jeg 7-eleven istedet av og til. Men bare derfor.
aline Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 selve servicen har jeg opplevd god og dårlig om hverandre, har ikke opplevd at Deli de luca har generellt bedre eller dårligere service en 7-eleven. ellers kjøper jeg mer mat hos deli de luca, synes de har bedre utvalg og har mer sunt å by på en 7-eleven, også har de litt annerledes godterier, det er artig.
Pasha Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Fremfor narvesen, 7-11 o.l er jo deli deluca mer spennende, men jeg ble faktisk skuffet da jeg prøvde enn. Ikke all maten der er like god (f.eks bare kastet jeg vårrullene,, de var ikke gode), veldig varierende betjening og service. For å være helt ærlig så får jeg som regel bedre service på narvesn rett ved siden av.
Gjest BagLady Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Det er jo bare en kiosk som alle andre, bare litt annet utvalg i godteri osv. Ganske dyrt, god kake.
punktom Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 Det kjipe med de luca er at de ikke har fått ræva si ut fra Oslo og fått startet opp filialer i andre byer her i landet. Litt lei det snevre utvalget på 7-eleven (og enda mer pist over at Reitan gjorde om min lokale remabutikk til en 7-eleven).
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Verken bedre eller dårligere enn andre, det kommer helt an på den ansatte. Men det er bra at du som jobber der er så entusiastisk, da gjør DU en god jobb i alle fall! Kakene er flotte, men alt for dyre for meg. Godteutvalget er spennende, men også alt for høye priser, så jeg kjøper sjelden nnoe der. Kaffen er billig, jeg handler den ofte (og et stort pluss at dere har "kaffekort" der den femte kaffen er gratis.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Jeg er kjempebegeistret for Deli De Luca. Der får jeg amerikansk godteri og brus som ikke jeg får tak i andre steder, deilige kaker og himmelsk is! Dessuten er de kjempehyggelige på min lokale DDL, så servicen er det ingenting å si noe på.
Pasha Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 Er jo en deli de luca inne på Strømmen storsenter da (men det er vel den enste utenom oslo)
Gjest Emera Skrevet 12. juli 2006 #13 Skrevet 12. juli 2006 Det kjipe med de luca er at de ikke har fått ræva si ut fra Oslo og fått startet opp filialer i andre byer her i landet. Litt lei det snevre utvalget på 7-eleven (og enda mer pist over at Reitan gjorde om min lokale remabutikk til en 7-eleven). ← Jepp. De´e´nå sjit. Har akkurat vært i Oslo, og stått med blanke øyne og sett meg rundt i opptil flere Deli de Luca-er... *sukk*
IdaC Skrevet 13. juli 2006 #14 Skrevet 13. juli 2006 De har åpnet på Sandvika Storsenter også. Jeg er også veldig begeistret for DDL. Kjøper kaker, kaffe og matbit i farta ofte der. Og is selvfølgelig, den er bare så goood Har opplevd både god og dårlig service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå