Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Har truffet en veldig søt og snill gutt men han har fortalt meg at han har klint med sin søster flere ganger i beruset tilstand. Han er i 20-årene, hun også. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre!!
loffen Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 Æsj, det synes jeg høres ekkelt ut. Vet ikke om det er så mye du kan gjøre med det. Enten så får du akseptere at de har kysset eller ikke. Jeg hadde bare tenkt på det hele tiden..
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Hadde begynt å lure på om de faktisk stoppet der jeg. Klining er liksom forstadium til sex det, som jeg ser det ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 Ja de er helsøsken, sånn som han forteller det er det hun som tar initiativ.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 Tja, er det så mye verre enn å kline med venninnen sin eller kompisen eller andre en "ikke har et seksuelt forhold til"?? Jeg synes ikke noe om denne kliningen med kreti og pleti i fylla. Jeg er sikkert altfor gammel til å skjønne meg på hva som er greien hos dere unge nå for tiden, jeg er snart 40, men jeg mener likevel at det bør gå grenser, for uten grenser blir livet vanskelig, uoversiktlig, usikkert og kjedelig. Uansett ville jeg synes det var veldig ekkelt, på grensen til incestiøst med søsken som gir hverandre seksuell opmerksomhet, det være seg kyss eller klaps her og der eller annet.
Gjest Pet Skrevet 12. juli 2006 #12 Skrevet 12. juli 2006 Ja de er helsøsken, sånn som han forteller det er det hun som tar initiativ. ← Han og søsteren mangler noen sperrer som de aller fleste mennesker har. Jeg ville ikke involvert meg med ham, han mangler antageligvis en del andre sperrer også...
la Flaca Skrevet 12. juli 2006 #13 Skrevet 12. juli 2006 Tja, er det så mye verre enn å kline med venninnen sin eller kompisen eller andre en "ikke har et seksuelt forhold til"?? ← Den klinegreia er visst noe mange bare må igjennom i ungdomstida. Jeg har klina med en del av venninnene mine selv jeg. Men jeg har også en søster som er to år eldre enn meg og som vanket i samme vennekrets, og det var bare aldri aktuelt å kline med henne altså!
Svart Katt Skrevet 12. juli 2006 #14 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Helsøsken, halvsøsken.. Uansett - det er direkte Endret 12. juli 2006 av Svart Katt
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #15 Skrevet 12. juli 2006 Enig med Pet - det er definitivt noen sperrer som er borte som burde ha vært der...jeg hadde nok ikke fiksa å være sammen med en som kliner med søstera si.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #16 Skrevet 12. juli 2006 Usj, nei Hadde vinket farvel til denne karen, hvis jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #17 Skrevet 12. juli 2006 usj, kvalmt!!!!!!!!!!!! Søsken er søsken for
Gjest Piper Skrevet 12. juli 2006 #18 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Uffda...er de helsøsken eller? :klø: ← Spiller det noen rolle om de er helsøsken eller halvsøsken? Søsken er og blir søsken, og jeg hadde ikke datet en sånn type. Endret 12. juli 2006 av Piper
Gjest Piper Skrevet 12. juli 2006 #19 Skrevet 12. juli 2006 Tja, er det så mye verre enn å kline med venninnen sin eller kompisen eller andre en "ikke har et seksuelt forhold til"?? Jeg synes ikke noe om denne kliningen med kreti og pleti i fylla. Jeg er sikkert altfor gammel til å skjønne meg på hva som er greien hos dere unge nå for tiden, jeg er snart 40, men jeg mener likevel at det bør gå grenser, for uten grenser blir livet vanskelig, uoversiktlig, usikkert og kjedelig. Uansett ville jeg synes det var veldig ekkelt, på grensen til incestiøst med søsken som gir hverandre seksuell opmerksomhet, det være seg kyss eller klaps her og der eller annet. ← Det er stor forskjell på å kline med en søster/bror og det å kline med en venninne/kamerat, for det burde ligge en sperre for at søsken var uaktuelle å kline med.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #20 Skrevet 12. juli 2006 ush..... har klina med venner i fylla jeg ass, men søsken - det er bare feil det....hadde holdt meg langt unna jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå