Shine21 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 ikke lyst å pelle på det, syns igrunnen ikke men jeg ser det når jeg kikker meg i speilet HELT nerme liksom.. veldig små hvite prikker liksom.. altså kviser. (eller uren hud da..) tror kanskje d kan være varmen å sånn som gjør det, for er nokså fettete i fjeset når jeg står opp... noen forslag til noe som kan få det bort uten å måtte klemme å styre?
maxifula Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 enten er det små kviser som du sier, eller talgklumper. da BLIR det kviser, så du må IKKE pille på dem, da blir det verre! Vet ikke hvilke produkter som hjelper øyeblikkelig, tror bare du bør fortsette renserutinene (eller begynne, hvis du ikke har det;)) Ellers hadde jeg en del slike talgklumper, og de kunne hudpleieren åpne opp med en liten nål, og klemme ut talget. Dette må du ikke gjør hjemme!
Gjest Malina Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Har en kusine som hadde veldig uren hud før hun begynte med MD Formulations produkter og behandlinger. Hennes hud ser helt ny ut, og veldig ren. MD Forumulations er noe av det beste for uren/kvisete hud, og hvis du titter innom en hudpleiesalong som fører merket får du mer informasjon og litt gjelp til å finne ut hva du bør gjøre med ditt problem. Jeg har merket at panna er blitt litt uren etter at jeg byttet fra pillen til p-plaster, og selv om det skyldes noe hormon-greier,som er vanskeligere å gjøre noe med,så hjelper det litt når jeg bruker MD Formulation Skin Clearing Complex. Produktene og behandlingene er nokså dyre,men du vil nokså fort finne ut om det er noe vits i å fortsette kjøpene....
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Som jeg nettopp sa til en annen, Biotherm Biopur (balancing purifying mask) og Dermalogica sin maske. Ha den på ihvertfall et kvarter før du tar den vekk. Er ikke så dumt å peele forsiktig før du tar på talgmasken. Får du litt større kviser så bare ta talgamasken på den en til to ganger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå