Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere kvinner om ha et forhold med en gutt/mann som er yngre enn deg selv?

Hva mener dere menn om å ha ei jente som er eldre enn deg?

Det er jo følelser som teller mest, jeg vet det. Men jeg er 18 og begynner å bli litt for glad i en gutt på 15... (og nei, noe forhold med ham vil jeg ikke gå inn i, ihvertfall ikke før vi er litt eldre begge to om interessen fremdeles er der da)

Bare lurer på hva andre folk tenker om dette temaet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv samboer med en gutt som er nesten 3 år yngre enn meg. Men vi var 20 og 23 da vi traff hverandre, så det er jo en forskjell da. Jeg tenker aldri på at han er så mye yngre enn meg og jeg tviler på at han tenker på det heller.

Alt kommer vel an på hvor modne dere er, men 3 år er jo en ganske stor aldersforskjell når man er 15 og 18 år.

Det er verd et forsøk da.. det skader jo ingen av dere (tror jeg).

Skrevet

ja for mig har alder ingen betydning at være forelsket eller at elske nogen er man ikke herre over...

har været gift med en mand som var 3 år ældre og har i dag samboer som er et år yngre end mig, så ikke den stor forskel...

har dog en veninde som er helt vild med yngre mænd driller hende dog lidt over det, men synes det er ok og det ved hun godt, når alders forskellen virker stor når man er i de yngre årene så som med dig 18 / 15 men hvis man siger 20/23 lyder det ikke forkert overhovede

ikke tænk så meget over det, hvis han er glad i dig også ja så er det jo det vigtigste....

lykke til og forsat god jul

Skrevet

Jeg får vel innrømme at jeg er opptatt av alder, vet ikke hvorfor egentlig. Men jeg liker ikke at det er et for stort spenn i alder. Det som egentlig teller er hvor moden personen er. Alder er jo bare ett tall :roll:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ikke heng deg så opp i alder ! Minner forøvrig om den seksuelle lavalder...........

Når du er 58 og han 55 merker dere ikke aldersforskjellen......

Skrevet

:lol:

jeg har ikke glemt den seksuelle lavalderen. Jeg har ikke tenkt å gå så langt enda, kanskje aldri. Er ikke helt sikker på mine egne følelser, så jeg tror jeg venter en stund og ser hva som skjer.

Vennskapet med ham er så viktig for meg at jeg ikke vil miste det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke slik at det er de andre og ikke en selv som har problemer med at det er aldereforskjell mellom dere?

Litt misunnelse ute å går?

Gjest Anonymous
Skrevet

alldersforskjell bør ikke være noen problem , men i hans alder er det litt ungt med ei på 18 ?? har erfaring med en jeg er unkel til han hadde ei på 18 når han var 15 . det gikk rett adundas .... men selv liker jeg damer som er eldre . er selv 31 og kan gjerne være sammen med ei på 40 bare hun er sprek og rask og ikke ei som ser på seg selv som gammel . som sagt tidligere det er bare et tall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...